برگزیده ها
مازندمجلس:گروه مولانا با سرپرستی «محمد جلیل عندلیبی» آهنگساز و نوازنده شناخته شده کشورمان در سنندج به روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی گروه موسیقی مولانا، بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلوزیونی در حالی در شهر سنندج به پایان رسید که در اقدامی امیداور کننده از سوی صدا و سیما، علاوه بر حاضرین در سینما بهمن سنندج، عموم مردم ایران از طریق شبکه سه، شما و کردستان به طور زنده شاهد اجرای گروه مولانا به سرپرستی، آهنگسازی و نوازندگی استاد محمد جلیل عندلیبی بودند. نکته جالب درباره این اجرا به تصویر کشیدن چهره تک تک نوازندگان گروه با سازهایشان از سوی دوربین شبکه های سراسری بود. در این اجرا علاوه بر استاد عندلیبی، سید رضا صلواتی (کردستانی) به عنوان خواننده حضور داشت، استاد بهزاد فروهری نی می نواخت، همایون پشتدار و فراز معروفی نوازندگی کمانچه را برعهده داشتند، صابر نظرگاهی به عنوان نوازنده تار حضور داشت، آراس رجبی عود می نواخت، سالار عندلیبی نوازندگی تنبک را بر عهده داشت، پیمان سلیمی فرد نوازنده سنتور بود و فرهاد عندلیبی و مختار زندسلیمی نوازندگی سازهای کوبه ای را بر عهده داشتند.

«نام تو جاوید ایران» و «کوردواری» دو قطعه اجرا شده از سوی گروه مولانا بود که با هنرنمایی نوازندگان و البته تحریرهای منحصر به فرد خواننده گروه باعث به وجد آمدن حاضران در اختتامیه هد هد شد. مردم سراسر ایران که از ساعت ۲۰ و سی دقیقه از طریق گیرنده های خود شاهد این مراسم بودند با اجرای گروه مولانا صدای تشویق های ممتد حاضران در سالن را از شبکه سوم سیما، شما و کردستان شنیدند. در پایان این برنامه از استاد محمدجلیل عندلیبی به خاطر یک عمر فعالیت هنری ارزشمند و تلاش برای اعتلای سطح موسیقی فاخر ایرانی و البته کردی تقدیر شد.

عندلیبی مولانا نوازندگی استاد سرپرستی سنندج نوازنده خواننده البته حاضران عنوان داشتند نواخت کردستان موسیقی بیستمین پایان علاوه اجرای نوازندگان