برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- رئیس ستاد مدینه منوره گفت: نخستین پرواز زائران «مدینه بعد» بامداد امروز یکشنبه (۱۹ شهریور) مدینه منوره را به مقصد مشهد مقدس ترک می‌کند.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،اکبر رضایی  در چهاردهمین جلسه ستاد مدینه منوره گفت: انتقال ترانزیت زائران از مکه مکرمه به مدینه منوره و عزیمت آن‌ها از طریق فرودگاه این شهر، با شروع پرواز‌های «مدینه بعد» متوقف شد.

وی اضافه کرد: از آغاز عملیات بازگشت زائران به میهن اسلامی، برای رفاه حال زائران و به دلیل تراکم پرواز‌های فرودگاه جده حدود ۵۰ پرواز پیش بینی شد که بر اساس آن زائران از مکه مکرمه به مدینه منوره منتقل و از فرودگاه این شهر راهی ایران می‌شدند که تا کنون ۸ هزار و ۶۹۲ تن از حجاج به این صورت منتقل شده اند.

رضایی با قدردانی از تمامی بخش‌های عملیاتی ستاد مدینه منوره از جمله هیات پزشکی، آشپزخانه‌های مرکزی، بخش فرودگاهی و دیگر واحد‌های مختلف ستاد، بر ضرورت آسیب شناسی عملیاتی بخش‌های مختلف تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی به زائران در زمینه رعایت قوانین کشور میزبان به منظور جلوگیری از بروز هر گونه مشکل در روز‌های پایانی عملیات حج، باید به طور ویژه در دستور کار همه واحد‌های مربوطه قرار گیرد.

شمار حجاج ایرانی که تا پایان روز شنبه در مدینه منوره مستقر شدند، به ۱۲ هزار ۵۶۲ تن رسید.

 

 

مدینه زائران منوره فرودگاه رضایی منتقل عملیاتی مختلف واحد‌های عملیات بخش‌های مکرمه پرواز انتقال ترانزیت متوقف پرواز‌های