برگزیده ها
معاون وزیر دفاع: برای تحول اقتصادی با روش  40 سال قبل نمی توان حرکت کرد

مازندمجلس: تهران-ایرنا- معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: برای به روز بودن نمی شود با روش 40 سال قبل حرکت کرد بلکه باید با جوانان توانمند و بهره گیری از شرکت های دانش بنیان به دنبال ایجاد تحول در عرصه اقتصاد باشیم.

مازندمجلس: سید مجید هدایت روز دوشنبه در نخستین همایش سراسری هم اندیشی با خانواده بزرگ صبا باتری افزود: برای رسیدن به این مهم باید در راه تحقیقات و پژوهش هزینه های خاصی را متحمل شد.
وی اظهار کرد:به همت و تلاش متخصصان و جوانان توانمند کشور توانسته ایم گام های بزرگی در چرخه اقتصادی با مصرف کمتر انرژی با بهره وری بیشتری برداریم.
مدیر عامل سازمان توسعه منابع انرژی گفت: ما مجموعه ای هستیم که با نگاه 20 ساله و بر مبنای برنامه چهار ساله حرکت می کنیم که امسال اولین سال ورود به برنامه دوم چهار ساله ماست.
هدایت با بیان اینکه توانسته ایم بر اساس حرکت در یک مسیر صحیح به بنگاه های بزرگ اقتصادی بپیوندیم، اظهار کرد: با توجه به قدم های برداشته شده بسیار خوب در گذشته و برنامه ریزی های انجام گرفته کارهای بزرگی برای آینده در پیش رو داریم.
گفت: بر همین اساس به دنبال اجرای برنامه هایی برای بهره وری بیشتر با کاهش انرژی هستیم که در این مسیر ساختارهای خوبی نیز برنامه ریزی شده است.

**نسل چهارم صنعت در حال ورود است
یحیی آل اسحاق، رییس اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عراق نیز در این همایش گفت: تمامی کالاهای تولیدی دارای یک عمر مفید هستند و در عرصه اقتصادی برای پایداری و ماندگاری باید با علم و فن آوری روز دنیا حرکت کرد.
آل اسحاق با بیان اینکه هر صنعتی که نتواند به روز بودن خود را حفظ کند جزو مردگان به شمار خواهد رفت، گفت: تمامی فعالیت های اقتصادی دارای عمری هستند و اگر کسی این عمر را متوجه نشود اتوماتیک وار از چرخه اقتصاد خارج می شود.
وی با تاکید بر اینکه نسل چهارم صنعت در حال ورود است، خاطر نشان کرد: نسل چهارم نسل آشوب بزرگ یا آشوب خلاق است که این مهم گذشته را آتش می زند و علم جدیدی را ارایه خواهد داد.
وی اضافه کرد: این آشوب خلاق همه بنیان های قدیمی اقتصادی را از بین می برد و توسعه را جایگزین آن خواهد کرد.
آل اسحاق ادامه داد: نظام توزیع کالاهای اقتصادی نیز در حال تغییر است؛ نظام توزیع و بازاریابی تولیدات از دیگر بخش های بسیار مهم در عرصه تولید است که باید به روز باشد و در یک مسیر مشخص و با استفاده از علم و فن آوری جدید به آن پرداخته شود.
به گزارش ایرنا ، در همایش سراسری هم اندیشی با خانواده بزرگ صبا باتری علاوه بر قدردانی از فعالان شبکه تولید و توزیع باتری از نسل جدید باتری استارتر رونمایی شد.
همایش یک روزه هم اندیشی با خانواده بزرگ صبا باتری با حضورمعاون وزیر دفاع ، روسای اتاق مشترک ایران و عراق ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤلان کشوری امروز (دوشنبه) در هتل المپیک تهران برگزارشد.
هم اندیشی با شبکه توزیع سراسری ، گفت و گو و تبادل نظر با دست اندرکاران و رونمایی از محصولات جدید
ازاهداف برگزاری هم اندیشی با خانواده بزرگ صبا باتری به شمار می آید.
اجتمام1933** 1776
خبرنگار: بهروز سلطانیان ** انتشار: لیلا خطیب زاده

اجتماعي

صنعتي

تحول اقتصادي

صبا باتري

اقتصادی باتری اندیشی برنامه خانواده توزیع همایش اینکه اسحاق سراسری انرژی چهارم مشترک دارای رونمایی تمامی تولید کالاهای هستیم اظهار دوشنبه هدایت توانسته بزرگی بسیار توسعه گذشته