برگزیده ها
مازندمجلس:آلبوم «خیال آمدنت»، به آهنگسازی «فرید سعادتمند»، «پیمان خازنی» و خوانندگی «علیرضا شفایی»، روانه بازار شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق «بیپ تونز»، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «خیال آمدنت» اثری است به خوانندگی «علیرضا شفایی» و آهنگسازی «فرید سعادتمند» و «پیمان خازنی» که در سبک تلفیقی و شامل ۷ قطعه به عناوین «تنها شدی دلا»، «مادر»، «تو کیستی»، «بهار رفته»، «خیال آمدنت»، «یادت نمانده بود» و «خانه کهن»به اجرا در آمده است.

قطعات این آلبوم در بر دارنده اشعاری از شاعران معاصر هستند و «علیرضا شفایی» خواننده اثر درباره آن می‌گوید: «آلبوم خیال آمدنت مجموعه‌ای از جوشش‌های درونی من و برگرفته از احساسات درونی‌ام بوده است. خیال آمدنت ترجمان عالم درون به زبان موسیقی است.»

از نوازندگان آلبوم «خیال آمدنت»، می‌توان به «کریم قربانی»، «محمدحسین غریبی»، «میثم مروستی» و «علیرضا دریایی» اشاره کرد.

شایان ذکر است که «خیال آمدنت»، با آهنگسازی «فرید سعادتمند»، «پیمان خازنی» و خوانندگی «علیرضا شفایی»، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «نو خسروانی باربد»، منتشر شد. علاقمندان جهت تهیه نسخه اصلی این اثر می توانند به مراکز معتبر بازارموسیقی مراجعه و یا نسبت به خرید اینترنتی و قانونی آن از طریق «بیپ تونز»، اقدام نمایند.

آمدنت علیرضا شفایی خازنی سعادتمند پیمان آلبوم آهنگسازی خوانندگی موسیقی قانونی بازار