برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تا به امروز جلسه‌ای در خصوص تغییر استاندار نداشته‌ایم، به احتمال قوی بعد از آغاز به کار مجلس، جلسه‌‌ای در مجمع نمایندگان استان خواهیم داشت تا بتوان پیشنهادات خود را ارائه کرد.

مازندمجلس: زهرا ساعی در خصوص پذیرش مسؤولیت کشوری توسط استاندار آذربایجان‌شرقی و شائبه‌هایی در خصوص جایگزین‌های وی، اظهار کرد: هنوز هیچ قطعیتی در پذیرش پست کشوری از جانب استاندار آذربایجان‌شرقی وجود ندارد و ما نیز به عنوان نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی اطلاعاتی از منبع موثقی دریافت نکرده‌ایم.
وی با بیان اینکه نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی به وزارت کشور اعلام کرده‌اند که در صورت تغییر استاندار این استان، باید فردی متخصص، انقلابی، توانمند جایگزین شود، افزود: با توجه به موقعیت حساس استان آذربایجان‌شرقی و وجود شهرهای بزرگ و استراتژیک در استان همچنین موقعیت صنعتی و اقتصادی استان باعث می‌شود که فرد جایگزین به سمت استانداری آذربایجان‌شرقی فردی جامع‌الشرایط بوده و بتواند اقتصاد استان را رونق و آمار بیکاری را کاهش داده همچنین عملکرد جلوبرنده داشته باشد نه اینکه راکد و یا خدایی ناکرده عقب رونده‌ای در استان ایجاد کند.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فعلا هیچ‌گونه اطلاعی از اینکه استاندار آذربایجان‌شرقی مسوولیت دیگری جز استانداری را پذیرفته و یا نه در اختیار ندارم ولی در صورت تغییر حتما باید جایگزین توانمند و آگاه به مسائل اجرایی و فرهنگی انتخاب شود.
وی با تاکید بر اینکه اسامی جایگزین‌ استاندار آذربایجان‌شرقی صرفا گمانه‌زنی است و منبع موثقی ندارد، اذعان داشت: انتخاب استاندار توسط هیات دولت انجام می‌گیرد که در حال حاضر چنین جلسه‌ای برای تغییر و جایگزینی استاندارها در کشور تشکیل نشده است و البته از نمایندگان نیز در این خصوص مشورت و هم‌اندیشی صورت نگرفته است.
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تا به امروز هیچ‌گونه جلسه‌ای در خصوص تغییر استاندار آذربایجان‌شرقی نداشته‌ایم و به احتمال قوی بعد از آغاز به کار مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای در مجمع نمایندگان استان خواهیم داشت تا بتوان پیشنهادات خود را ارائه کرد.
آذربایجان‌شرقی استان استاندار تغییر نمایندگان جایگزین اینکه اسلامی جلسه‌ای شورای استانداری هیچ‌گونه همچنین موقعیت موثقی کشوری پذیرش توانمند ندارد