برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- معاون عملیات اورژانس تهران از استقرار تیم های امدادی اورژانس در 150 نقطه سطح شهر همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

مازندمجلس:

اسماعیل فراهانی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، اظهار داشت: اورزانس تهران طرح استقبال از مهر و بازگشایی مدارس را در دستور کار خود قرار داده و برای آن برنامه ریزی گسترده ای کرده است. این طرح همزمان با بگزاری جشن شکوفه ها در شهر تهران آغاز می شود. 

وی ادامه داد: در این طرح تمامی 164 پایگاه زمینی اورژانس تهران در آماده باش هستند. همچنین مرکز پاسخگویی به تماس های شهروندان با بکارگیری تمامی نیروها و خطوط آمده هستند تا در کمترین زمان خدمات امدادی و درمانی ارائه شود. 

معاون عملیات اورژانس تهران با اشاره به اینکه علاوه بر پایگاه‌های ثابت، نیروهای اورژانس در 150 نقطه سطح شهر مستقر می شوند،افزود: در ایام بازگشایی مدارس تا نیمه مهرماه 129 آمبولانس و 21 موتور لانس در سطح شهر و اطراف مدارس مستقر خواهند بود. این آمبولانس ها صبح ها از ساعت 7 تا 8 و ظهر از ساعت 12 تا 13 استقرار دارند. 

فراهانی تاکید کرد: در ساعات عصرگاهی و تعطیلی مدارس در آن زمان همانند گذشته شیفت عصر اورژانس در سطح شهر مستقر هستند. 

وی با بیان اینکه دانشگاهها هم در این طرح پوشش داده می شوند، افزود: تعدادی از آمبولانس ها و موتورلانس ها در مقابل و اطراف دانشگاهها مستقر می شوند. 

 

مدارس اورژانس مستقر تهران آمبولانس بازگشایی افزود اطراف دانشگاهها میزان اینکه استقرار امدادی فراهانی تمامی