برگزیده ها

مازندمجلس: عضومجمع روحانیون مبارز گفت: مسیر دولت باید در زمینه تغییر مدیران استانی با نگاهی که آقای روحانی را انتخاب کرد جدی‌تر هماهنگ باشد.

مازندمجلس: سیدمحمدعلی ابطحی،  با تاکید بر حمایت اصلاح‌طلبان از دولت دوازدهم، گفت: دولت برای ادامه کار خود در ابتدای کار با مشکلات زیادی روبرو است و طبیعی است که باید از دولت حمایت و به آن کمک کنیم.
وی با بیان اینکه دولت مورد تایید اصلاح‌طلبان بوده و باید در ادامه کار هم مورد حمایت قرار گیرد، اظهار داشت: اما اگر یک حمایت عمومی‌تری در جامعه مورد نیاز دولت باشد، نباید تصور کند به دلیل اینکه دور دوم است دیگر کار تمام شده است بلکه دولت باید به اصولی که روحانی در زمان انتخابات به آن اشاره کرد پایبند و نزدیک باشد.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب، افزود: با توجه به انتخاب افراد و شیوه‌های موجود، بین اصولی که روحانی در انتخابات بیان کرد و واقعیت دولت، فاصله می‌بینم، بنابراین فاصله‌ها به نفع دولت و آقای روحانی نیست.
عضو مجمع روحانیون مبارز، اظهار داشت: دولت نمی‌خواهد تحت تاثیر هیچ جریانی قرار گیرد، اما  حداقل توقع جامعه این است تحت تاثیر خواسته‌های مردم و همچنین شعارها و دیدگاه‌های خود آقای روحانی باشد، این  تصور که شعارها برای دوران انتخابات است و بعد از آن پایان می‌یابد، تصور بحران‌سازی برای آینده کشور است.
ابطحی با بیان اینکه برای تحقق شعارهای دولت، باید در انتخاب افراد دقت بیشتری می‌شد، ادامه داد: مسیر دولت باید در زمینه تغییر مدیران استانی با نگاهی که آقای روحانی را انتخاب کرد جدی‌تر هماهنگ باشد و خیلی مقبول نیست که در استان‌ها همچنان هواداران رقبای آقای روحانی قدرتمندتر باشند؛ باید تلاش شود  مدیریت‌های اجرایی منطبق‌تر با شعارهای رییس‌جمهور باشد .
وی در زمینه رابطه اصلاح‌طلبان با دولت، اظهار داشت: مدیریت مدنظر اصلاح‌طلبی که آقای خاتمی و دیگر دوستان که دیدگاهشان را هم ارائه کردند، چندان تاثیری در انتخاب افراد کابینه نداشت، اما امیدواریم در آینده همکاری‌ها بهتر و بیشتر شود.
روحانی حمایت افراد انتخابات اصلاح‌طلبان اظهار ادامه اصولی اینکه ابطحی جامعه آینده زمینه شعارهای شعارها تاثیر کابینه فاصله واقعیت خاتمی چندان تاثیری نداشت