برگزیده ها

مازندمجلس: امیر قطر ضمن بازدید از پایگاه‌ هوایی "العدید"، نیروهای هوایی قطر و فرماندهی مرکزی نیروهای هوایی آمریکا با شماری از افسران عالی رتبه آمریکایی دیدار و گفتگو کرد.

مازندمجلس:   الجزیره گزارش داد: شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در دیدارش از پایگاه هوایی "العدید" با نیروهای هوایی قطر و مرکز عملیات هوایی ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا دیدار کرد.
امیر قطر در این بازدید، به طور اجمالی از استراتژی نیروهای هوایی قطر به ویژه یگان‌های نیروی دفاعی و دستگاه‌های فرماندهی که اخیرا به نیروی هوایی ملحق شده آگاهی یافت.
همچنین وی از تعدادی از جنگنده‌ها، هلی‌کوپترها، هواپیماهای باربری، برخی تجهیزات و بخش نظامی هوایی بازدید کرد و در جریان طرح عملیات هوایی و ماموریت‌های نیروهای هوایی قطر قرار گرفت.
شیخ تمیم در مرکز عملیات هوایی مشترک فرماندهی مرکزی آمریکا با جفری هاریجیان، فرمانده نیروهای هوایی آمریکا و تعدادی از افسران عالی رتبه آمریکایی دیدار کرد.
 در این دیدار زمینه‌های همکاری دفاعی نظامی مشترک بین قطر و آمریکا و همکاری دو کشور در مبارزه با تروریسم مورد بررسی قرار گرفت.
خالد بن محمد العطیه، وزیر دفاع قطر نیز در این دیدار امیر قطر را همراهی می‌کرد.

هوایی نیروهای آمریکا دیدار عملیات فرماندهی بازدید تعدادی نظامی همکاری مشترک دفاعی گزارش پایگاه العدید فرمانده مرکزی نیروی