برگزیده ها

مازندمجلس: مراسم تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید سیاسی وزیر کشور برگزار شد.

مازندمجلس: محمد حسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه معاونان سابق وجدید سیاسی وزیر کشور که با حضور کارکنان این حوزه برگزار شد با قدردانی از خدمات علی اصغر احمدی معاون سابق سیاسی وزیر کشور و معرفی اسماعیل جبارزاده معاون جدید سیاسی گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون چهارنفر عهده دار مسولیت معاونت سیاسی وزارت کشور شده‌اند اما همه آنها با یک دیدگاه و تفکر که همان تفکر اعتدالی است کارها را پیش بردند و در آینده نیز دنبال می کنند.
قائم مقام وزیر کشور با بیان اینکه حوزه سیاسی  وزارت کشور حوزه ای مهم و تاثیرگذار در اجرای سیاستهای دولت است افزود: انتخاب، انتصاب، آموزش و هدایت استانداران، فرمانداران و بخشداران اگر درست انجام شود کارها در سراسر کشور سامان می یابد و در این میان آموزش فرمانداران و بخشداران نقش اساسی را در اجرای سیاستهای دولت در اقصی نقاط کشور ایفا می کند.
وی گفت: آموزش فرمانداران موجب برگزاری بسیار مطلوب انتخابات‌های مهم در چهار سال اخیر بود و عملیاتی کردن سیاستهای دولت بویژه در پیشبرد اقتصاد مقاومتی درگرو تداوم  رویکرد آموزشی مدیران صف، در حوزه سیاسی است.
مقیمی افزود: آموزش فرمانداران و بخشداران در همه ماموریت‌ها بویژه در بعد کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است.
وی با تشکر از رحمانی فضلی برای انتخاب معاون جدید سیاسی وزارت کشور گفت: دکتر اسماعیل جبار زاده دارای تجارب بسیار ارزشمند در سال‌های دفاع مقدس، نمایندگی مجلس شورای اسلامی و تصدی استانداری آذربایجان شرقی هستند و لازم  است همه مدیران و کارشناسان حوزه سیاسی ایشان را در انجام امور محوله یاری کنند.
پیش از سخنان قائم مقام وزیر کشور، رضازاده مدیر کل سیاسی وزارت کشور و چاوشی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تهران به نمایندگی از کارکنان حوزه معاونت سیاسی و معاونان سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و تاکید کردند: حوزه معاونت سیاسی از حوزه های ماموریتی و تخصصی وزارت کشور است و تقویت وزارت کشور با توجه به تنوع ماموریت آن  موجب پیشبرد مطلوب سیاستهای دولت و نظام در سراسر کشور خواهد شد.


سیاسی وزارت آموزش سیاستهای معاون فرمانداران معاونان بخشداران معاونت بویژه مطلوب اجتماعی استانداری امنیتی نمایندگی بسیار مدیران پیشبرد افزود اسماعیل کارکنان مقیمی کارها تاثیرگذار استانداران معارفه اجرای سراسر