برگزیده ها

مازندمجلس: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به آرژانتین سفر کرده است، در دیدار با رئیس‌جمهور این کشور بار دیگر به یاوه‌گویی درباره توافق هسته‌ای ایران و شش قدرت جهانی پرداخت.

مازندمجلس: خبرنگار تایمز آو اسرائیل، با انتشار خبری فوری در صفحه توییتر خود نوشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، که به آرژانتین سفر کرده است در دیدار با مائوریسیو ماکری، رئیس جمهور این کشور، در شهر بوئنوس آیرس بار دیگر درباره توافق هسته‌ای ایران و شش قدرت جهانی اظهارنظر کرد. 
نتانیاهو در این خصوص مدعی شد: می‌خواهم در این باره صریح صحبت کنم. برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) توافق بدی است. آن را اصلاح و یا لغو کنید. این موضع اسرائیل است.
نتانیاهو بامداد یکشنبه به عنوان اولین نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به آرژانتین سفر می کند، وارد بوئنوس آیرس شد. وی در محل سفارت این رژیم -که سال 1992 بر اثر یک حمله- تخریب شده بود و مرکز یهودیان آمیا -که در سال 1994 هدف یک حمله دیگر- قرار گرفت، حاضر شد و به تکرار اتهامات واهی خود علیه ایران پرداخت. نتانیاهو جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد و مدعی شد کشورمان مسئول دو حمله تروریستی علیه یهودیان در آرژانتین است.
نتانیاهو آرژانتین بوئنوس توافق یهودیان صهیونیستی برجام اصلاح اسرائیل