برگزیده ها
طرح روستای بدون بیکار در ملکشاهی اجرا می شود

مازندمجلس: ایلام - ایرنا - رئیس صندوق کارآفرینی مهر امید ملکشاهی گفت: در سال جاری با اجرای طرح روستای بدون بیکار در روستای گل گل سفلی این طرح در دیگر روستاهای شهرستان نیز اجرایی می شود.

مازندمجلس: پیمان قاسم خانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرناافزود : هدف از اجرای این طرح که با مساعدت فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان اجرایی می شود توانمندسازی و خود کفا کردن اهالی روستاها و ایجاد کسب و کار و رونق اقتصادی روستاها است.
رئیس صندوق کارآفرینی مهر امید اظهار کرد: این طرح به زودی در روستای گل گل سفلی از توابع بخش مرکزی شهرستان ملکشاهی اجرا و به تمامی افراد جویای کار این روستا تسهیلات 300 میلیون ریالی پرداخت می شود .
وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در پرداخت تسهیلات اشتغالزا وجود ندارد افزود : این طرح در قالب اعتبارات ملی است و دولت به صورت جد پیگیر اجرایی شدن این طرح است.
قاسم خانی یادآور شد : در اجرای موفق این طرح تسهیلات پرداختی به صورت زنجیر وار و کسب و کار های مرتبط با هم پرداخت می شود که زمینه تولید ، عرضه و فروش کالا و خدمات فراهم گردد.
وی از دیگر برنامه های گسترده صندوق کارفرینی امید را هر روستا یک محصول دانست و گفت : در این طرح تسهیلات با توجه به ظرفیت تولید روستا در یک کالا خاص به افراد پرداخت می شود .
جمعیت 22 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام در 26 روستا و سه شهر در قالب 2بخش مرکزی و گچی ساکن هستند.
خبرنگار روح اله احمدی** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7179/6034

اقتصاد

اشتغال

صندوق كارآفريني مهر اميد

ملكشاهي

روستا تسهیلات پرداخت صندوق ملکشاهی تولید افراد مرکزی روستاها خبرنگار اجرای شهرستان اجرایی روستای