برگزیده ها

مازندمجلس: عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: سینه‌زنی و گریه برای اباعبدالله‌الحسین(ع) تنها احساسات انسان را تحریک می‌کند اما رشد فکری نمی‌دهد.

مازندمجلس:
به گزارش نامه نیوز به نقل از کانال تلگرامی مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در آیین افتتاحیه پانزدهمین اجلاسیه بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی گفت: عزاداری که در مقابل مستکبر بی‌تفاوت باشد حسینی نیست و نمی‌تواند ادعا کند که در جلسه امام حسین(ع) تربیت شده است. نه سگ حسین باشید و نه نوکر حسین، بلکه بنده خدا و مطیع اباعبدالله و پیرو ائمه اطهار(ع) باشید، نباید هیجانی شویم.
عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: سینه‌زنی و گریه برای اباعبدالله‌الحسین(ع) تنها احساسات انسان را تحریک می‌کند اما رشد فکری نمی‌دهد، بنابراین جلسات و مراسمات عزاداری محرم باید دارای آموزش‌های دینی و سخنران مذهبی باشد.
دشمنان درصدد ایجاد اختلاف در هیأت‌های مذهبی هستند
حجت الاسلام محسن قمی با بیان اینکه منتظران امام زمان (عج) در هیأت‌های مذهبی تربیت می‌شوند، گفت: دشمنان درصدد ایجاد اختلاف در هیأت‌های مذهبی هستند.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در روایات آمده است که لحن امام زمان (عج) همچون امام حسین (ع) است؛ هیأت‌های مذهبی که ریشه در غدیر دارند، محل تربیت نسلی به شمار می‌روند که منتظر ظهور هستند و 95 درصد از شهدای انقلاب اسلامی از کسانی بودند که در این هیأت‌ها پرورش یافتند.
مذهبی هیأت‌های تربیت رهبری خبرگان اختلاف باشید درصدد دشمنان ایجاد حسینی طباطبایی‌نژاد عزاداری