برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- رئیس پلیس پیشگیری گفت: به زودی خدمات قضائی کلانتری ها الکترونیکی می شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار  محمد شرفی در جلسه جمع بندی اولیه نظارت ستادی عملکرد فرماندهی انتظامی استان زنجان با تقدیر و تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی تابع احکام دین است.

این مقام انتظامی به کارکنان زن در بخش‌های مختلف انتظامی اشاره و بیان داشت: بخشی از کار‌ها در نیروی انتظامی مختص خانم‌ها و کارکنان زن است که باید کمبود‌های این حوزه با جذب کارکنان تامین شود.

سردار شرفی با اشاره به آمار کاهش تخلفات کارکنان انتظامی استان زنجان تصریح کرد: افزایش تخلفات و جرایم کارکنان خط قرمز نیروی انتظامی است.

رئیس هیئت بازرسان ناجا با تاکید بر اینکه باید تلاش شود تا مراجعات حضوری به کلانتری‌ها کاهش یابد گفت: نظارت بر فعالیت‌های اقتصادی و مالی مهم است که فرماندهان و مسئولان باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا بر حفاظت فیزیکی و اجرای طرح‌های حفاظتی تاکید کرد و بیان داشت: معتمدین محل و لایه‌های مختلف مردم ظرفیت بزرگی است که باید از این ظرفیت در کاهش و پیشگیری از جرایم بیشتر استفاده کنیم.

سردار شرفی با اشاره به اینکه تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها مطالبه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است بیان داشت: باید نظارت‌ها تداوم داشته و کمیسیون‌های تخصصی به موقع برگزار و اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم در آینده نزدیک تمام خدمات قضائی به صورت الکترونیکی انجام شود گفت: در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.

 

انتظامی کارکنان اشاره اینکه نیروی استان مختلف سردار تاکید قضائی کلانتری‌ها ظرفیت پیشگیری جرایم الکترونیکی بخش‌های گرفته خدمات نظارت زنجان تخلفات