برگزیده ها
جزییات انفجار امروز شهر ناصریه/ داعش مسئولیت حمله تروریستی جنوب عراق را برعهده گرفت

مازندمجلس: پلیس عراق از کشته شدن دست‌کم ۵۰ نفر در حمله چندین نفر به رستورانی در شهر ناصریه و انفجار‌های انتجاری در یک ایست بازرسی خبر داد.

مازندمجلس: پلیس عراق از کشته شدن دست‌کم ۵۰ نفر در حمله چندین نفر به رستورانی در شهر ناصریه و انفجار‌های انتجاری در یک ایست بازرسی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از راشاتودی، حمله افراد مسلح به رستورانی در شهر «ناصریه» عراق و دو انفجار انتحاری در یک ایست بازرسی در همین شهر، تاکنون ۵۰ کشته و دست‌کم ۸۰ مجروح به همراه داشته است.

پلیس عراق اعلام کرد چندین فرد مسلح وارد رستورانی در شهر تاصریه شده و شروع به تیراندازی به طرف مردم کردند. گفته می‌شود بیش از ۵۰ نفر در این رستوران مجروح یا کشته شدند.

منابع عراقی اضافه کردند دو بمب‌گذار انتحاری نیز یک ایست‌بازرسی در شهر ناصریه را هدف قرار داده و با خودروی بمب‌گذاری شده به سمت ماموران حمله کردند. گفته می‌شود ده‌ها نفر در این انفجار‌ها کشته و یا مجروح شدند.

منابع محلی اضافه کردند چهار شهروند ایرانی در میان کشته شدگان قرار دارند.

این در حالی است که «محسن نظافتی» مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره حمله مسلحانه و انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در مقابل یک رستوران در نزدیکی منطقه ناصریه در جنوب عراق که عصر امروز صورت گرفته اظهار کرد: ۴ زائر ایرانی که از طریق سازمان حج و زیارت و از استان هرمزگان اعزام شده بودند در این حادثه زخمی شدند.

پلیس عراق تاکید کرد احتمال افزوده شدن تعداد کشته شدگان وجود دارد چراکه حال تعدادی از مجروحان وخیم است.

گروه تروریستی داعش با انتشار پیامی در اینترنت، مسئولیت حمله به این رستوران را برعهده گرفت.

ناصریه رستورانی مجروح انفجار رستوران اضافه منابع بمب‌گذاری زیارت شدگان ایرانی خودروی ایلنا تروریستی مسئولیت امروز برعهده دست‌کم بازرسی چندین انتحاری