برگزیده ها
باید از دارایی های نهفته در حوزه حمل و نقل ریلی استفاده کرد

مازندمجلس: مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا) گفت: دیدگاه ما به بازار حمل و نقل ریلی، سنتی محدود و پراکنده است که با تمهیدات لازم باید محدودیت ها را شکسته و گفتمان جدید ایجاد کنیم.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی رجا، ابراهیمبای سلامی در جمع شورای مدیران شرکت حمل و نقل ریلی رجا که در مشهد برگزار شد گفت: ورود رجا به جمع شرکت های مربوط به تامین اجتماعی یک فرصت است که باید از این فرصت بهره برداری کرد.
ابراهیمبای سلامی افزود: باید از دارایی های نهفته در حوزه حمل و نقل ریلی استفاده کرده و گفتمان و ادبیات جدید در حمل و نقل ایجاد کنیم.
مدیرعامل هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی با اشاره به همسطح سازی اطلاعات مدیران این صنعت خاطرنشان کرد: باید مفاهیم جدیدی برای توسعه داشته باشیم تا ادبیات توسعه را تولید و ایجاد گفتمان نماییم .
وی افزود: باید در ساختار تولید و اقتصاد کشور تحول لازم اتفاق افتد تا هم افزایی لازم در این زمینه ایجاد شود.
ابراهیمبای سلامی با مفید دانستن فعالیت های رجا در ایجاد تحرک تولیدات داخلی شرکت های واگن سازی اظهار داشت: رجا شرکت های واگن سازی را که در حال تعطیلی بود وادار به فعالیت و تحرک کرد و باعث شد شرکت های واگن سازی داخلی مجددا شروع به فعالیت کنند.
وی گفت: میانگین عمر ناوگان مسافری شرکت رجا بالاست و این در صنعت حمل و نقل ریلی مسافری یک اشکال است که باید بر طرف شود.
ابراهیمبای سلامی افزود: باید کارهای نو و جدید ایجاد کنیم تا از گرفتاری های فعلی و توسعه نیافتگی نجات پیدا کنیم.
گفتنی است شرکت حمل و نقل ریلی رجا بعد از واگذاری به سازمان تأمین اجتماعی، در حال حاضر یکی از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ گردشگری این سازمان (هگتا) است.

آ

ایجاد ابراهیمبای سلامی توسعه فعالیت اجتماعی افزود تولید نهفته دارایی داخلی مسافری گردشگری هلدینگ مدیرعامل مدیران گفتمان ادبیات استفاده تامین