برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از فعالیت ۲۶۰ تعاونی در محلات تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر، حدود ۴ هزار نفر در تعاونی‌هایی که با مشارکت شهرداری تهران راه اندازی شده اشتغال دارند و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد فعالیت تعاونی‌ها در تمامی محلات تهران باشیم.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، رضا قدیمی با بیان اینکه مدیریت شهری به دنبال اشتغال پایدار است، اظهار کرد: ایفای نقش تسهیل گر و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز برای اشتغال شهروندان همواره از دغدغه‌های شهرداری تهران بوده و در این خصوص در سال‌های اخیر اقداماتی، چون مشاوره، پژوهش و توان افزایی در دستور کار مدیران مدیریت شهری قرار گرفت.

وی با اشاره به همکاری شهرداری تهران و وزارت تعاون در راستای راه اندازی تعاونی‌ها در پایتخت گفت: در حال حاضر ۲۶۰ تعاونی در تهران فعال است و در مناطق ۱۵، ۶، ۷، ۱۴ و ۲۲ فروشگاه‌های دست آفرین اقدام به فروش محصولات تولیدی تعاونی‌ها به ادارات ذیربط شهرداری تهران می‌کنند.

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد فعالیت تعاونی‌ها در تمامی محلات شهر تهران باشیم افزود: پیش بینی کردیم تا نیمه اول سال آینده در هر منطقه یک فروشگاه دست آفرین راه اندازی و به تدریج امکان خرید تمامی شهروندان از این فروشگاه‌ها فراهم شود.

قدیمی با تاکید بر توسعه فعالیت تعاونی‌های دانش بنیان تصریح کرد: در حال حاضر، حدود ۴ هزار نفر در تعاونی‌های شهرداری تهران فعالیت می‌کنند و به دلیل استقبال خوب شهروندان از این طرح در نظر داریم تا با برگزاری نشست‌های تخصصی، ارتباط گسترده تری را میان معاونت‌های شهرداری تهران با شرکت‌های دانش بنیان برقرار کنیم. 

 

تهران شهرداری فعالیت شهروندان تعاونی‌ها بنیان تعاونی‌های تمامی اندازی آفرین اشتغال قدیمی ارتباط تعاونی معاونت‌های محلات اینکه مدیریت