برگزیده ها
نهاوندیان: پرداخت های لحظه ای بدون در نظر گرفتن عواقب، خیانت است

مازندمجلس: تهران- ایرنا- معاون اقتصادی رئیس جمهوری اصلاح ساختاری صندوق های بازنشستگی را از برنامه های دولت دوازدهم برشمرد و پرداخت های لحظه ای را بدون در نظر گرفتن عواقب آینده آن، خیانت دانست.

مازندمجلس: به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «محمد نهاوندیان» روز شنبه در مراسم تجلیل از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در محل پژوهشگاه صنعت نفت به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، افزود: باید هر تصمیم و پرداختی در کشور با مطالعه دقیق عواقب و عوارض آن در آینده صورت گیرد تا مشکلات و عوارض تصمیم ها و پرداخت جامعه را با مشکل مواجه نکند.
معاون اقتصادی رئیس جمهوری رویکرد دولت دوازدهم را اصلاح ساختاری مشکلات دانست و یکی از راهکارهای این مهم را استفاده از تجربه بازنشستگان در نظام مدیریت کشور عنوان کرد.
نهاوندیان بر اندیشیدن به توازن به عنوان تکمیل کننده اعتدال تاکید کرد و افزود: برای رسیدن به اعتدال باید درهمه بازارها به توازن و تعادل رسید.
وی خواستار پرهیز جدی از شعارهای لحظه ای و تصمیم های بدون پشتوانه بدون در نظر گرفتن عواقب آن شد و با بیان اینکه در مقطعی از کشور برخی با تقدس پنداری و سوءاستفاده از اسامی مقدس مکان هایی ایجاد کردند و اجازه نظارت بر آنها داده نشد، گفت: همین مکان ها بزرگ ترین سوءاستفاده ها را برای کشور به همراه داشت.
ادامه دارد..

برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
اقتصام**2078**1561**خبرنگار:محمدمهدی بهرامی**انتشار:مژگان توانا

اقتصاد

محمد نهاونديان

معاون اقتصادي

پرداخت لحظه اي

اقتصادی تصمیم عواقب بازنشستگان نهاوندیان پرداخت توازن عنوان سوءاستفاده همراه معاون اعتدال افزود خبرنگار گرفتن ایرنا تجلیل عوارض مشکلات