برگزیده ها
تمایل روس‌ها برای خرید خدمات وارسی از شرکت فرودگاه‎ها

مازندمجلس: مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به تمایل روس‌ها برای خرید خدمات وارسی از این شرکت، از امضای تفاهم‎نامه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این زمینه و خدمات به شرکتهای خصوصی و دانش بنیان خبر داد.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، ‌رحمت الله مه‌آبادی اظهار داشت: قرار است در آینده نزدیک تفاهم‌نامه‎ای میان‌ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت فرودگاه‎ها امضا و زمینه همکاری جدی‎تر بین شرکت فرودگاه‌‌ها با شرکت‎های دانش بنیان و جذب حمایت دولتی فراهم شود.

وی اضافه کرد: ‌شرکت فرودگاه‎ها با همه مولفه‎های توسعه در ارتباط  و با ارگان‎های مختلف سیاسی، اقتصادی و امنیتی در ارتباط  است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران گفت: این شرکت، شرکتی مهم، متمایز و دارای مسئولیت مدنی بزرگ و سنگینی است که خدمات گسترده‎ را در سطح داخلی و بین‎المللی ارائه می‎کند.

مه‎آبادی با اشاره به توانمندی این شرکت در ارائه خدمات تخصصی، بیان کرد: طی مذاکرات انجام شده، یک شرکت روسی تمایل خود را برای خرید خدمات وارسی پرواز از شرکت فرودگاه‎ها اعلام کرده است.

ب

فرودگاه‎ها خدمات هوایی ارتباط ارائه ناوبری وارسی اعلام تمایل مدیرعامل