برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ایجاد امنیت مطلوب و پایدار، نیازمند روحیه جهادی ، انقلابی و اقتدار توأم با رأفت و استفاده از همه ظرفیت های کشور است ، گفت: آماده هرگونه مجاهدت تا نثار جان هستیم.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار حسین اشتری در سی و نهمین مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین (میثاق با ولایت) اظهار کرد: با کسب اجازه از محضر مستطاب عالی؛ و اهداء سلام و تحیت به پیشگاه مقدس قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم و با درود بی پایان به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و ارواح طیبه شهیدان سرافراز دفاع مقدس و دفاع از حرم، به ویژه شهدا و ایثارگران نیروی انتظامی، صمیمانه‌ترین سپاس و تشکر را از سوی خود، معاونان، فرماندهان و یکایک کارکنان نیروی انتظامی و همه حاضران در میدان، محضر رهبر فرزانه انقلاب و فرمانده (معظم کل قوا) بابت حضور در جمع فرزندان خود، تقدیم می‌کنم و خداوند متعال را بابت این نعمت شاکر هستم.

وی افزود: امروز خادمان مردم در کسوت مجاهدان فی سبیل الله در نیروی عظیم انتظامی برآنند؛ تا در اجرای فرامین و تدابیر فرمانده عظم الشأن خود، پلیسی شایسته برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت گزاری بی منت برای مردم بزرگوار ایران باشند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: در همین راستا و براساس فرامین و رهنمود‌های حضرت عالی، ارتقاء توانمندی‌های مأموریتی و رزمی با تمرکز بر آموزش‌های تخصصی، کاربردی و مهارت افزایی، تشکیل قرارگاه‌های عملیاتی به منظور افزایش تحرک و چابکی بیشتر، پایش و مراقبت مستمر مرز، اصلاح فرآیند‌ها و مقابله بی امان با اخلالگران نظم و امنیت عمومی سرلوحه برنامه‌های ما بوده و هست.

سردار اشتری بیان کرد: همچنین ارتقاء فضای اسلامی – انقلابی، تقویت روحیه معنوی، افزایش بصیرت و بینش دینی، توجه به منزلت سازمانی و معیشت و صیانت کارکنان از اصلی‌ترین موضوعات مورد پیگیری است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: البته استفاده از ظرفیت‌های مردمی با رویکرد امنیت مردم پایه، فرهنگ سازی در حوزه نظم اجتماعی و ترافیکی، تقدم اصل پیشگیری، امنیت فضای مجازی و افزایش اشراف اطلاعاتی با بهره گیری از تجهیزات و فناوری‌های نوین نیز همواره مورد تأکید بوده است.

سردار اشتری تأکید کرد: نیروی انتظامی با نگاهی راهبردی و آینده نگر در حوزه‌های مأموریتی و پشتیبانی، معماری پلیس آینده را در تراز تمدن اسلامی در دستور کار قرار داده است.

وی اضافه کرد: رهبر و مقتدای بزرگوار؛ از حضرت عالی آموخته ایم که ایجاد امنیت مطلوب و پایدار، نیازمند روحیه جهادی، انقلابی و اقتدار توأم با رأفت، مهربانی، عدالت و استفاده از همه ظرفیت‌های کشور است؛ اصلی که همواره مد نظر بوده و است.

فرمانده ناجا عنوان کرد: در همین جا لازم می‌دانم از همکاری، همراهی و حمایت قوای سه گانه، ستاد کل نیرو‌های مسلح و جانشین فرمانده معظم کل قوا در امور ناجا کمال تشکر را ابرازکنم.

سردار اشتری ادامه داد: فرمانده عزیز؛ در آستانه ایام حسینی، ما خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم بزگواربا، ولی امر و رهبر فرزانه خود، عهد و پیمان می‌بندیم که با عزم و اراده‌ای راسخ و مجاهدتی خستگی ناپذیر در راستای حفظ و ارتقاء نظم و امنیت و پاسداری از ارزش‌های والای اسلامی – انسانی از هیچ کوششی دریغ نکرده و از سرزمین، جان، مال و ناموس مردم دفاع کنیم و در این راه، در امتداد عاشورا و خط سرخ شهادت تحت فرمان حضرت عالی، آماده هرگونه مجاهدت تا نثار جان هستیم و البته در این مسیر ارزشمند، نیازمند دعا و رهنمود‌های حضرت عالی هستیم.

انتظامی اسلامی فرمانده اشتری امنیت نیروی سردار افزایش ارتقاء هستیم جمهوری نیازمند استفاده البته تأکید روحیه همواره ظرفیت‌های آینده فرامین مجاهدت هرگونه آماده کارکنان فرزانه مأموریتی رهنمود‌های انقلابی