برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- قائم مقام معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران گفت: توانمندی های زنان در عرصه تولید ملی و خودکفایی به خصوص پوشاک ملی در جهت تقویت سبک زندگی ایرانی اسلامی باید باور و جدی گرفته شود.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، علی محمد نائینی گفت: بعضی از تولید کنندگان خلاقیت و ابتکار داشته و با دغدغه ملی و علایق خوب کار می کنند ولی بستر لازم برای عرضه کارشان وجود ندارد که باید با کمک مسئولین، بازار خود را پیدا کنند.


قائم مقام معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه در داخل کشور تولیدکنندگان خوبی داریم که کالاهای تولیدی آن ها در فضای رقابت با کالای خارجی امتیاز منحصر به فرد دارند اذعان داشت: باید دستگاه های متخلف کمک کنند تا بستر مناسب و بازار فروش برای آن ها فراهم شود.


وی اضافه کرد: دولت و شهرداری باید کمک کنند تا تولیدات بومی که مبتنی بر اقتصاد مقاومتی است عرضه و معرفی شود.


قائم مقام معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: در طول سال نیز باید این گونه نمایشگاه ها در مکان های مختلف تهران و کشور و با پیش بینی فضاهای ثابت ادامه پیدا کرده تا به تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور کمک کند.


به گفته نائینی باید با برپایی دائمی نمایشگاه در محلات و مناطق این تولیدات در طول سال عرضه شود و با کار رسانه ای، تبلیغ و ترویج شده تا انگیزه لازم برای تولیدکنندگان ایجاد شود.


وی تصریح کرد: در یازدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی، به لحاظ طراحی و ساخت فضای نمایشگاهی پیشرفت های خوبی انجام شده و کارهای جدیدی مشاهده می شود.

 

شهرداری تهران معاونت نمایشگاه فرهنگی تولید اجتماعی مقاومتی ادامه اقتصاد نائینی بازار تولیدکنندگان تولیدات