برگزیده ها

مازندمجلس: پردیس- نماینده مردم تهران،پردیس،ری،اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی خواستار اهمیت دولت به زیر ساخت های مسکن مهر شد و گفت: دولت برای تداوم مسکن مهر به زیر ساخت ها اهمیت دهد.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی کواکبیان، بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح ۳۲۰۰ واحد مسکن مهر پردیس در جمع خبرنگاران گفت: مسکن مهر علی رغم انتقاداتی که به همراه دارد، یک واقعیت است که باید همه آن را بپذیریم.
وی افزود: دولت یازدهم و دوازدهم، صورت مساله را پاک نکرد و امروز شاهد افتتاح ۳۲۰۰ واحد از ۸۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس هستیم.

نماینده مردم تهران،پردیس،ری،اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اگر واحدهای مسکن مهر احداث شده مورد استقبال متقاضیان قرار نگیرد، موجب ایجاد مشکلاتی می شود، گفت: متقاضی زمانی استقبال می کند که زیرساخت های اساسی آماده شده باشد، ساخت اماکن مذهبی، ورزشی، اقامتی و فرهنگی جزو زیرساخت های اساسی محسوب می شود.

کواکبیان اضافه کرد: دولت برای تداوم مسکن مهر به زیر ساخت ها اهمیت دهد، چرا که اگر زیر ساخت نباشد، این مسکن ها مانند یک میلیون مسکن مرفهین خالی خواهد ماند.

وی مسکن مهر را مسکنی برای محرومین دانست و با اشاره به فرمایشات امام(ره) تاکید کرد: محرومین ولی نعمت های ما هستند و دولت باید کمک کند.

پردیس زیرساخت کواکبیان محرومین اساسی افتتاح واحدهای استقبال