برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: تاکسی‌های اینترنتی به این خاطر که در مسیر رفت و برگشت مسافر سوار می‌کنند در کاهش ترافیک نقش تاثیرگذاری دارند.

مازندمجلس:

محسن پور سید آقایی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: فعالیت تاکسی‌های اینترنتی سبب کاهش ترافیک در شهر تهران می‌شود و ما موافق فعالیت این نوع تاکسی‌ها هستیم.

وی افزود: فعالیت این تاکسی‌ها اگر بر مبنای ضوابط و سیاست‌های تعریف شده باشد می‌تواند در کاهش ترافیک نقش تاثیرگذاری ایفا کند. 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به نحوه تردد تاکسی‌های اینترنتی اظهارکرد: رانندگان آژانس‌ها به صورت تک سفره در شهر تردد می‌کنند و زمان بازگشت از مسیر، خودرو آن‌ها خالی است، اما تاکسی‌های اینترنتی بلافاصله بعد از رساندن مسافران خود بار دیگر اقدام به جا به جایی مسافر می‌کنند و همین موضوع نیز سبب می‌شود میزان تردد‌ها در سطح شهر کاهش یابد.

پورسید آقایی با تاکید بر اینکه ضوابط تاکسیرانی باید به روی تاکسی‌های اینترنتی پیاده شود خاطرنشان کرد: تاکسی‌های اینترنتی جزئی از شبکه تاکسیرانی محسوب شده و تنها یک اپ کامپیوتری نیستند.

وی تاکید کرد: بهره مندی از این نوع تاکسیرانی مدرن توصیه می‌شود و ما نیز مشوق فعالیت این شرکت‌ها البته در قالب ضوابط و مقررات تعریف شده از سوی سازمان تاکسیرانی هستیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه " دو شرکت اصلی تاکسی‌های اینترنتی اکنون به بزرگترین آژانس‌های پایتخت تبدیل شده اند" اظهارکرد: در حال حاضر شاهد هستیم که تعداد قابل توجهی از شهروندان تهرانی تاکسی‌های اینترنتی را جایگزین آژانس‌ها کرده و برای تردد‌های خود از خودرو‌های تحت پوشش تاکسی‌های اینترنتی استفاده می‌کنند.

اینترنتی تاکسی‌های ترافیک تاکسیرانی فعالیت هستیم ضوابط تهران تاکید شهرداری اظهارکرد آژانس‌ها اینکه میزان آقایی تاکسی‌ها تعریف