برگزیده ها
موتورسیکلت برقی با برد 270 کیلومتر از راه رسید

مازندمجلس: در حالی که بسیاری از خودروسازان بر روی تولید خودروهای برقی متمرکز شده اند، تلاش ها برای تولید کامیون ها و موتورسیکلت های برقی نیز شتاب گرفته است.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از نیواطلس، شرکت ایتالیایی Tacita از برنامه های خود برای تولید موتورسیکلت برقی خبر داده و اعلام کرده که از آن در نمایشگاه AIMExpo 2017 رونمایی خواهد کرد.

این شرکت که از سال 2009 فعالیت خود را آغاز کرده در تورین ایتالیا قرار دارد و از سال 2013 تلاش برای تولید موتورسیکلت های برقی را آغاز کرده است. موتور جدید این شرکت که احتمالا در سال آینده در دسترس قرار می گیرد T-Cruise نام دارد و به مدل های قبلی تولیدی این شرکت یعنی Enduro، Motocross، Motard, Rally و  Diabolika اضافه خواهد شد.

شرکت یادشده در سال 2012 اولین موتورسیکلت برقی خود را برای حضور در رقابت های صحرایی آفریقا عرضه کرده بود. اما مدل جدید برای کاربران حرفه ای در کشورهای اروپایی و آمریکا طراحی خواهد شد.

هنوز اطلاعات فنی چندانی در مورد این موتور منتشر نشده، اما این محصول مجهز به یک باتری لیتیومی 27 کیلوواتی است که با هر بار شارژ قادر به پیمودن 270 کیلومتر است.

آ

موتورسیکلت موتور کیلومتر تولید