برگزیده ها
استانداران پیشنهادی پس از بازگشت رییس‌جمهور به دولت معرفی می‌شوند/ ارزیابی عملکرد استانداران هر ٦ ماه

مازندمجلس: سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: استانداران پیشنهادی پس از بازگشت رییس‌جمهور از سازمان ملل به دولت معرفی می‌شوند.

مازندمجلس: سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: استانداران پیشنهادی پس از بازگشت رییس‌جمهور از سازمان ملل به دولت معرفی می‌شوند.

به گزارش ایلنا، سید سلمان سامانی روز دوشنبه درباره موضوع انتخاب استانداران تا پایان شهریور گفت: تاکنون هفت تن از استانداران به هیات دولت معرفی شده و هر یک توانستند با حضور در جلسه دولت و ارائه برنامه‌های خود نظر اعتماد هیات وزیران را جلب کرده و فعالیت خود را در دولت دوازدهم اغاز کنند. 

وی با اشاره به اهمیت نظرات تمامی اعضای دولت به خصوص رییس‌جمهور در انتخاب استانداران اظهار داشت: علی القاعده و بر اساس تاکیدات رییس‌جمهور، معرفی استانداران پیشنهادی در جلسه‌ای با حضور روحانی انجام می‌گیرد که بر این اساس پس از بازگشت ایشان از سفر به سازمان ملل سایر استانداران پیشنهادی به هیات دولت معرفی خواهند شد. 

سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: در ابتدای شروع به کار هر یک از استانداران وضعیت استان در هریک از شاخص‌های توسعه‌یافتگی استان احصا و در اختیار آنها قرار می‌گیرد و متناسب با برنامه‌های دولت دوازدهم اقدامات و عملکرد استان‌ها در دوره‌های شش ماهه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

استانداران معرفی پیشنهادی سخنگوی می‌گیرد رییس‌جمهور وزارت بازگشت دوازدهم استان برنامه‌های می‌شوند ارزیابی عملکرد تاکید