برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- مرگ در خانه مجردی،قرار مرگبار در تلگرام، ادعای قتل همسر به خاطر اختلاف حساب و کلاهبرداری به بهانه استخدام بادیگارد مهمترین اخبار حوادث است.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،پرونده سقوط مرگبار مردی به داخل چاه در بزرگراه ستاری، با شکایت همسر او وارد فاز جنایی شد. این زن احتمال قتل شوهرش را به خاطر اختلاف حساب مطرح کرده است.عصر چهارشنبه گذشته در تماس پسران فوتبالیست با کلانتری 135 آزادی تهران، ماموران از سقوط مرگبار دو نفر به داخل چاهی در زیر پل ستاری تهران باخبر شدند. ماموران که در آنجا حاضر شدند، مشاهده کردند آتش‌نشانان جسد یک نفر و پیکر مجروح مرد دیگری را از چاه خارج کرده‌اند. خودروی وانت آنها نیز در همان حوالی کشف شد.

با دستور بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک قتل تهران تحقیقات آغاز شد. دیروز خانواده مرد فوت شده شناسایی و با حضوردر کلانتری از دوست همسرشان ـ مرد مصدوم ـ و مسئولان شهرداری شکایت کردند.

همسر مرد فوت شده به افسر تحقیق گفت: حاصل ازدواج من و همسرم دو دختر 12 و هشت ساله است. شوهرم موادغذایی به مغازه‌داران می‌فروخت. چند روز پیش از مرگش برای دریافت طلب‌هایش از مغازه‌داران بیرون اقدام کرد، اما در گفت‌وگو با آنها متوجه شد دوستش ـ مرد مصدوم ـ به جای او نزد مغازه‌داران رفته و طلبش را گرفته و با این ترفند از شوهرم کلاهبرداری کرده است.

وی ادامه داد: شوهرم به خاطر خیانت دوستش خیلی ناراحت بود و با او اختلاف و درگیری پیدا کرده بود. شامگاه چهارشنبه در تماس پلیس متوجه ماجرای مرگ شوهرم شدم. گمان می‌کنم دوست شوهرم قصد جان او را داشته که با طراحی این حادثه منجر به مرگ شوهرم شده است. همچنین از مسئولان شهرداری بابت این که حفاظی روی چاه قرار نداده‌اند، شکایت دارم.

با توجه به شکایت این زن و پدر شوهرش، دوست مرد فوت شده در بیمارستان دوباره مورد تحقیقات قرار گرفت و این بار با ادعای جدید مدعی شد آن روز در جست‌وجوی سرویس بهداشتی بوده‌اند که هر دو به داخل آن چاه سقوط کرده‌اند و یک روز در آنجا بوده‌اند تا این که روز بعد او نجات یافته، اما دوستش به دلیل شدت صدمات فوت کرده است.

با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران قرار شد دوست مرد فوت شده که تحت نظر پلیس است، بعد از بهبود مورد تحقیقات قرار گیرد. همچنین ماموران دوربین‌های مداربسته محل حادثه را بررسی کرده تا علت ماجرا مشخص شود و از مسئولان شهرداری نیز تحقیق شود چرا چاه محل حادثه فاقد حفاظ بوده است.

کلاهبرداری به بهانه استخدام بادیگارد در اروپا

زوج کلاهبردار که با وعده استخدام راننده و بادیگارد در فرانسه و تایلند کلاهبرداری می‌کردند، بازداشت شدند. این زن و شوهر جوان با وعده استخدام راننده در کشور تایلند و فرانسه جویندگان کار را فریب داده و با دریافت پول از آنها کلاهبرداری می‌کردند.با شکایت شاکیان آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و چند روز پیش زن جوان بازداشت شد و به کلاهبرداری با همدستی شوهرش اعتراف کرد. مرد کلاهبردار همچنان تحت تعقیب پلیس بود که دیروز به محض بازگشت به کشور در شهرستان رشت شناسایی و بازداشت شد. تحقیقات از این زوج شیاد نشان می‌داد آنها با درج آگهی و تبلیغ استخدام راننده و بادیگارد در کشورهای تایلند و فرانسه در کانال‌های پرمخاطب شبکه‌های اجتماعی، اعتماد کاربران را جلب و با فریب آنها حدود 3200 دلار کلاهبرداری کرده‌اند.

قرار مرگبار در تلگرام

درگیری دو پسر به خاطر یک دختر در تلگرام به نزاع دسته‌جمعی با چاقو و کشته شدن یکی از آنها منجر شد. این در حالی است که متهم نوجوان در جلسه دادگاه از چگونگی وقوع قتل اظهار بی‌اطلاعی کرد. سوم آبان 94، درگیری خونین چند پسر جوان در میدان امام خمینی(ره) ورامین به پلیس اطلاع داده شد. در این نزاع کامران با اصابت چاقو از ناحیه گردن کشته شد و قاتل 15 ساله‌اش متواری شده بود. سعید همان شب دستگیر شد و پس از دو سال، صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی پای میز محاکمه ایستاد. سعید در دادگاه گفت: «مدتی قبل از حادثه با دختری به نام پونه آشنا شده بودم. فکر می‌کردم کامران هم دنبال اوست برای همین در تلگرام با او بحث کردم و قرار دعوا گذاشتیم. همراه یکی از دوستانم به میدان امام خمینی(ره) ورامین رفتیم و درگیر شدیم. کامران هم با دوستانش آمده بود. مرا روی زمین انداخت و با مشت به سر و صورتم کوبید برای همین چاقویم را درآوردم و در هوا چرخاندم. نمی‌دانم ضربه به کامران خورد یا نه.»

مرگ در خانه مجردی

پرونده مرگ مرموز پسر جوان که پس ازسفر به تهران و درسقوط از طبقه چهارم یک ساختمان جان باخته بود با تحقیقات جنایی وشناسایی دوستش وارد مرحله تازه‌ای شد. رسیدگی به این ماجرا از ساعت 23، یکشنبه 29 مرداد امسال ودرپی سقوط مرد جوانی از ساختمانی چهار طبقه، در دستورکاربازپرس کشیک قتل و تیم تحقیق قرارگرفت. پس ازحضوربازپرس محسن مدیر روستا و تیم جنایی درمحله‌ای واقع درغرب تهران مشخص شد مرد جوان دراین آپارتمان میهمان بوده است که به‌دلایل نامعلومی سقوط کرده وجان باخته بود. در همین حال یکی از ساکنان ساختمان روبه‌رو به تیم تحقیق گفت: زمانی که مرد جوان سقوط کرد من سایه فردی را دیدم که از کنار پنجره داخل آپارتمان رد شد و چراغ‌ها نیز بلافاصله خاموش شدند.»


 مرد صاحبخانه نیزبه مأموران گفت: «سروش پسر دوستم بود که برای انجام کاری از شهرستان به تهران آمده و همراه یکی از دوستانش در خانه مجردی‌ام اقامت داشت.فرهاد، پسر جوانی که شب حادثه درکنارسروش بود نیز در این باره گفت: آن شب از بیرون شام خریدیم و به خانه مورد نظر رفتیم. آن شب سروش حال خوبی نداشت و مدام مشروب می‌خورد. هر چقدر هم سعی کردم او را از این کار منع کنم دست بردار نبود. آن‌طور که خودش می‌گفت شکست عشقی خورده بود و حتی اسم دختر مورد علاقه‌اش را هم روی دستش خالکوبی کرده بود.

آن شب سروش از اختلاف طبقاتی با دختر مورد علاقه‌اش و مشکلاتی که تحمل کرده بود گفت و مشروب خورد. اما یک دفعه حالش بد شد و من به آشپزخانه رفتم تا برایش آب بیاورم که دیدم خبری از او نیست. ناگهان صدای مهیبی ازخیابان شنیدم. همان موقع خودم را به پنجره رساندم اما خیلی دیر شده بود. از ترس اینکه در این ماجرا مقصر شناخته نشوم خیلی سریع چراغ‌ها را خاموش کرده و محل را ترک کردم.»پس از اظهارات دو مرد جوان، بازپرس جنایی دستور ادامه تحقیقات در این خصوص تا رفع ابهام وکشف علت اصلی مرگ پسرجوان را صادر کرد.

 
 

 

 

تهران تحقیقات کلاهبرداری شوهرم حادثه شکایت جنایی مرگبار تحقیق کامران دوستش استخدام تلگرام شوهرش راننده بازداشت دادگاه تایلند فرانسه مغازه‌داران بادیگارد ماجرا بازپرس دستور ماموران مسئولان شهرداری اختلاف کرده‌اند دیروز دوستانش همراه ورامین چهارم رفتیم ساختمان خاموش مشروب علاقه‌اش چراغ‌ها پنجره باخته جوانی آپارتمان خمینی کلانتری درگیری مصدوم همچنین ادامه متوجه دریافت بیرون بوده‌اند شناسایی شهرستان چهارشنبه تعقیب ستاری کلاهبردار می‌کردند میدان