برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > دولت - ایلنا نوشت:وزیر کشور گفت: حق دولت این است که مدیرانش را از طیفی انتخاب کند که به برنامه دولت اعتقاد داشته باشند و بتواند آنها را اجرا کرده و از انگیزه لازم برخوردار باشند

مازندمجلس:عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز درمراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان که در محل این استانداری برگزار شد طی سخنانی، اظهار داشت: یکی از محورهای مهم انتخاب استانداران قبول داشتن برنامه های دولت است زیرا مردم در انتخاباتی شرکت کردند و کاندیداها هم برنامه های خود را ارائه دادند و ۲۴ میلیون نفر نیز کاندیدایی را برگزیدند و رأی دادند و آقای روحانی هم به عنوان رئیس جمهور انتخاب شدند که البته باید تأکید کنم این تعداد از مردم به برنامه های او رأی دادند؛ بنابراین حق دولت این است که مدیرانش را از طیفی انتخاب کند که به برنامه دولت اعتقاد داشته باشند و بتواند آنها را اجرا کند و از انگیزه لازم برخوردار باشند.

اهم صحبت های او از این قرار است:

*اگر مدیری متناسب با برنامه های دولت برای رئیس جمهوری انتخاب شد به معنی این نیست که فقط کسانی که تنها به این دولت رأی دادند را مورد حمایت قرار دهد؛ بنابراین برنامه های آقای دکتر روحانی برای ۸۰ میلیون نفر است منتهی مجریانش باید کسانی باشند که اعتقاد عمیقی به این برنامه ها داشته باشند.

*الحمدالله تمامی مدیران نظام جمهوری اسلامی که علاقمند به توسعه و کار برای مردم هستند علاقمندند که برنامه های توسعه‌ای رئیس جمهور برای پیشرفت و توسعه کشور پیش بینی شده است جلو برود.

* محور اصلی تحقق برنامه های سیاست اقتصاد مقاومتی رفع آسیب های اجتماعی، مشارکت سیاسی و ... مردم هستند، بالاترین ویژگی یک استاندار باید این باشد که بتواند بالاترین تعامل را با همه مردم برقرار کند.

*استاندار باید قدرت تعامل با همه جریان های سیاسی را داشته باشد، از نظر ما هر کسی در جمهوری اسلامی در چارچوب و قوانین این نظام مجوز کار سیاسی دارد می تواند فعالیت کند و کار او قانونی است.

*ما به عنوان وزارت کشور مسئولیت صیانت اقدامات سیاسی گروه ها و افراد سیاسی را داریم و برای ما هیچ فرقی نمی کند کدام گروه و با چه هدفی است بلکه باید فعالیت ها در چارچوب قانون باشد.

* اگر می خواهیم سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی محقق شود باید بخش خصوصی به میدان بیاید و تجهیزات و سرمایه گذاری بخش خصوصی در کشور مورد استفاده قرار بگیرد و این کار جز با تعامل امکان پذیر نیست.

29216

 

برنامه سیاسی تعامل باشند دادند استاندار جمهوری سیاست توسعه اقتصاد چارچوب خصوصی فعالیت اسلامی بالاترین مقاومتی اعتقاد میلیون افراد صیانت روحانی عنوان بتواند بنابراین جمهور کسانی