برگزیده ها
استانداران باید نگاه اعتدال‌گر داشته باشند/ اصول‌گرا و اصلاح‌طلب برای ما فرقی ندارند

مازندمجلس: وزیر کشور در خرم‌آباد گفت: اقتصاد مقاومتی، آسیب‌های اجتماعی، سیاست داخلی، امنیت و پرداختن به مسائل فرهنگی از اولویت‌های مهم برنامه‌های دولت است.

مازندمجلس: وزیر کشور در خرم‌آباد گفت: اقتصاد مقاومتی، آسیب‌های اجتماعی، سیاست داخلی، امنیت و پرداختن به مسائل فرهنگی از اولویت‌های مهم برنامه‌های دولت است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لرستان، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در مراسم تکریم و معارفه استانداران لرستان درباره معیارهای انتخاب استانداران بیان کرد: استانداران در ابعاد مختلف دینی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، توسعه و اقتصادی و انتظامی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وزیر کشور توسعه‌گرا بودن را یکی از ملاک‌های اصلی انتخاب استانداران دانست و عنوان کرد: استانداران نقش هماهنگ‌کنندگی را در استان دارند و وظیفه اصلی آن‌ها این است که بتوانند همه دستگاه‌ها را با هماهنگ کنند.

وی از قبول داشتن برنامه‌های دولت به عنوان یکی دیگر از معیارهای اصلی انتخاب استانداران نام برد و افزود: به طور حتم بعد از اتمام انتخابات برنامه‌های دولت دکتر روحانی برای همه مردم ایران است اما مجریان آن باید مدیرانی باشند که به برنامه‌های ایشان اعتقاد داشته باشند.

وزیر کشور داشتن قدرت تعامل و تجربه کاری را از دیگر ملاک‌های استانداران دانست و اضافه کرد: استانداران باید نگاه اعتدال‌گر داشته باشند زیرا اصول‌گرا و اصلاح‌طلب برای ما فرقی ندارند.

رحمانی فضلی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی، آسیب‌های اجتماعی، سیاست داخلی، امنیت و پرداختن به مسائل فرهنگی از اولویت‌های مهم برنامه‌های دولت است.

 

استانداران برنامه‌های باشند اجتماعی فرهنگی مسائل اولویت‌های لرستان ملاک‌های داشتن عنوان دانست پرداختن معیارهای داخلی ندارند اصلاح‌طلب اصول‌گرا اعتدال‌گر اقتصاد مقاومتی رحمانی‌فضلی سیاست آسیب‌های امنیت