برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- کارشناس سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در 8 استان طی امروز و فردا خبر داد.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،محمد اصغری گفت: در حال حاضر شرایط برای انتقال رطوبت به استان‌های مرتبط با کوه‌های زاگرس جنوبی از جمله  فارس، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد آماده است و برای ساعات عصر امروز در این استان‌ها وقوع رعد و برق، رگبار و بارندگی پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در سواحل استان هرمزگان ارتفاع امواج بین ۶۰ تا ۷۰ سانتی متر می‌رسد و در ارتفاعات چهارمحال و بختیاری مثل کوهرنگ شرایط برای بارندگی فراهم است.

کارشناس هواشناسی درباره شرایط آب و هوایی جنوب غرب کشور افزود: مردم خوزستان همچنان با آب و هوای شرجی مواجه هستند، اما در ارتفاعات شرقی این استان احتمال بارندگی وجود دارد.

وی تصریح کرد: تداوم خنکی هوا در کرمانشاه، کردستان و استان‌های شرقی کشور مثل خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی پیش بینی می‌شود.

اصغری ادامه داد: برای استان گیلان بارندگی پیش بینی می‌کنیم که البته تا پایان هفته جاری شرایط اب و هوایی در این استان آرام و پایدار خواهد بود.

وی افزود: آسمان مازندران نیمه ابری است و برای فردا احتمال بارندگی وجود دارد.

کارشناس هواشناسی با اشاره به وزش باد در مناطق جنوبی کشور گفت: برای زابل، زهک و هیرمند وزش باد همراه با خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

اصغری افزود: آب‌های دریای عمان برای امروز و روز‌های آینده مواج و متلاطم خواهد بود.

وی درباره شرایط آب و هوایی پایتخت گفت: تهران در چند روز آینده آسمانی صاف خواهد داشت و دمای امروز در گرمترین ساعات به ۲۹ درجه می‌رسد.

 

استان شرایط بارندگی امروز افزود اصغری جنوبی هوایی خراسان درباره احتمال آینده هواشناسی ارتفاعات استان‌های خوزستان هرمزگان ساعات می‌رسد کارشناس