برگزیده ها
«ابرITM» ساخته شده توسط متخصصان داخلی ‌رونمایی شد

مازندمجلس: جدیدترین و به‌روزترین ITM که توسط متخصصان داخلی ساخته شده‌ است امروز با حضور مدیرعامل بانک شهر در ساختمان مرکزی این بانک رونمایی شد.

مازندمجلس:، مراسم رونمایی از جدیدترین و به‌روزترین ITM که توسط متخصصان داخلی ساخته شده‌ است امروز با حضور مدیرعامل بانک شهر در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل بانک شهر اظهار داشت: این بانک نسبت به سنوات قبل رشد بسزایی داشته است ضمن آنکه در حوزه بانکداری الکترونیک پیشتاز است و فعالانه عمل می‌کند.

محمد پورزرندی ادامه داد: چندی پیش در جلسه شورای هماهنگی مدیران بانک‌ها، وزرای «صنعت، معدن و تجارت» و «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» نیز حضور داشتند که در این جلسه درباره کمک به واحدهای کوچک و متوسط از فعالیت‌های بانک شهر قدردانی شد.

وی ادامه داد: بانک شهر در تهران 30 هزار شغل ایجاد کرده است به عنوان مثال در حوزه بانکداری الکترونیک و مجازی، 1000 نفر از جوانان را بر سر کار گذاشتیم ضمن آنکه در خطوط متروی 4،6،7 و 8 تهران نیز با سرمایه‌گذاری، ایجاد اشتغال کرده‌ایم.

مدیرعامل بانک شهر ادامه داد: در بحث تولید و اشتغال با سرمایه‌گذاری بانک شهر، حدود 37 هزار نفر در متروی همه شهرها مشغول شده‌اند.

وی با اشاره به ساخت به‌روزترین ITM توسط متخصصان داخلی و کارشناسان گفت: این دستگاه با همکاری شرکت توسعه و نوآوری شهر و توسط متخصصان داخلی ساخته شده است و مشابه این دستگاه در خاورمیانه هم وجود ندارد‌.

وی امکان صدور کارت، باز کردن حساب، صرافی الکترونیک و بسیاری از موارد دیگر را از مزایای این دستگاه عنوان کرد و گفت: این دستگاه دارای رایانه صنعتی، صفحه نمایش، صفحه کلید، پردازش کارت، چاپگر، اسکنر، امکان پرداخت و دریافت وجه است و از نظر امنیتی در رتبه بالایی قرار دارد.

مدیرعامل بانک شهر اظهارداشت: دستگاه ITM مذکور دارای دو بخش مجزا برای کاست، 4 کاست اسکناس و ظرفیت 3 هزار اسکناس برای هر کاست است.

وی توانایی تشخیص اثر انگشت زنده، دوربین‌های نظارتی برای تشخیص چهره افراد و درگاه خروجی اسکناس و سیستم ضبط ویدئویی دیجیتال تصاویر را از ویژگی‌های امنیتی این دستگاه عنوان کرد.

پورزرندی گفت: قابلیت توزیع انواع کارت‌های الکترونیکی، تجهیز به سیستم کنترل پارامترهای محیطی، قابلیت نصب سیستم پایانه فروش، امکان دریافت چک بانکی، تأیید اسناد و مدارک با مهر برجسته و بسته‌های بانکی‌ از دیگر امکانات این دستگاه است.

دستگاه مدیرعامل داخلی متخصصان سیستم امکان اسکناس ادامه عنوان ساخته الکترونیک امنیتی دریافت مراسم تشخیص دارای قابلیت بانکداری ایجاد تهران متروی سرمایه‌گذاری پورزرندی اشتغال به‌روزترین