برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده پلیس البرز از رد رشوه 400 میلیون ریالی ماموران آگاهی شهرستان نظرآباد و دستگیری سارقان منزل خبر داد.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ محمد کریم بیات،گفت:در پی سرقت‌های متعدد منزل در شهرستان نظرآباد تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با به کارگیری شگرد‌های پلیسی و انجام اقدامات فنی موفق به دستگیری ۱۷ متهم شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان که از سارقان سابقه دار منزل بوده و در بسیاری از استان‌های کشور اقدام به ۷۰ فقره سرقت از منزل و مغازه کرده بودند، گفت: ماموران هنگام رسیدگی به پرونده سرقت‌ها با مراجعه چندین مرحله‌ای خانواده متهمان در راستای تطمیع ماموران و کاهش جرایم متهمان روبه رو شدند.

سرهنگ بیات افزود: بستگان متهمان پرونده که به عناوین مختلف قصد تطمیع ماموران برای ر‌هایی متهمان از مجازات قانونی را داشتند، مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال به عنوان رشوه به ماموران پیشنهاد دادند که با صحت عمل مأموران، رشوه پیشنهادی رد و موضوع صورتجلسه و ضمیمه پرونده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با وجود ماموران مومن، متدین و متعهد در سازمان، مجرمان و تبهکاران هیچ راهی برای فرار از قانون نخواهند داشت.

 

ماموران متهمان پرونده تطمیع انتظامی آگاهی سرهنگ مأموران