برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- دادستان کل کشور، گفت: پلیس به تنهایی نمی تواند با این معضلات مبارزه کند و نیاز به حمایت همه جانبه دولت و دستگاه های ذیربط دارد.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی شرق استان تهران با حجت الاسلام  و المسلمین "محمد جعفر منتظری" دادستان کل کشور دیدار کرد، در این نشست بر تقویت تعاملات و همکاری‌های مشترک پلیس و دستگاه قضا تاکید شد.

حجت الاسلام منتظری در این دیدار، ضمن قدردانی از تعاملات ارزشمند فرمانده انتظامی شرق استان تهران با دستگاه قضائی، گفت: نیروی انتظامی بازوی قدرتمند نظام است و دادستان کل کشور این آمادگی را دارد تا در مسائلی که به امنیت مربوط می‌شود از تمامی ظرفیت خود برای کمک به ناجا به ویژه شرق استان تهران در رسیدن به نتیجه مطلوب استفاده کند.

وی با اشاره به رسالت خطیر و مأموریت حساس پلیس در تأمین امنیت و آرامش جامعه، گفت: به مسئولیت سنگینی که نیروی انتظامی در راستای برقراری و تامین امنیت برعهده دارد، واقف هستیم.

دادستان کل کشور با قدردانی از تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی در امر مبارزه بی امان با مواد مخدر و قاچاق کالا، اذعان کرد: پلیس به تنهایی نمی‌تواند با این معضلات مبارزه کند و نیاز به حمایت همه جانبه دولت و دستگاه‌های ذیربط دارد.

حجت الاسلام منتظری به اهتمام جدی ناجا در امر کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای اشاره و بیان کرد: محور‌های مواصلاتی مهمی در شرق استان تهران وجود دارد که با تعامل دوسویه دستگاه‌های دخیل در امر ترافیک با پلیس، سوانح رانندگی و تلفات ناشی از آن کاهش پیدا کند.

در ادامه این دیدار، سردار "عبدالرضا ناظری" فرمانده انتظامی شرق استان تهران با قدردانی از عنایت خاص دادستان کل کشور به شرق استان تهران، اظهار داشت: قدرت پلیس منوط به پشتیبانی قوه قضائیه است و برقراری نظم و امنیت در سایه قانون، صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با ارائه گزارشی از عملکرد اقدامات این فرماندهی، گفت: اجرای موفق طرح‌های امنیت افزا، مستلزم همکاری صمیمانه مردم و دستگاه قضا با پلیس است.

سردار ناظری در خاتمه گفت: پلیس سرباز مطیع ولایت است و با هرگونه ناهنجاری و زشتی با اقتدار توام با رأفت و مهربانی برخورد می‌کند و اجازه جولان به اراذل و اوباش و هنجارشکنان را نخواهد داد.

 

استان انتظامی تهران دادستان امنیت فرمانده دادستان کل کشور دیدار قدردانی نیروی الاسلام دستگاه منتظری ناظری سردار مبارزه برقراری دستگاه‌های تلفات اشاره قاچاق جامعه تعاملات عبدالرضا حمایت معضلات