برگزیده ها
سخنان رئیس‌جمهور آمریکا نباید بی‌جواب بماند/ زمان آن رسیده است که محاسبات غلط آمریکا را تصحیح کنیم

مازندمجلس: فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اتهام زنی ترامپ به ایران، زیبنده امریکا و دولت فاسد و قلدر آن است، تأکید کرد: زمان آن رسیده است که محاسبات غلط امریکا را تصحیح کنیم.

مازندمجلس: فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اتهام زنی ترامپ به ایران، زیبنده امریکا و دولت فاسد و قلدر آن است، تأکید کرد: زمان آن رسیده است که محاسبات غلط امریکا را تصحیح کنیم.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به سخنان سخیف و اتهام‌زنی‌های وقاحت‌بار دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا علیه ایران در سازمان ملل متحد با بیان اینکه در حرف‌های ترامپ چیز جدیدی وجود نداشت، گفت: آنچه تازگی داشت اینکه آمریکا چهره واقعی خود را برای جهانیان آشکار  ساخته و امروز دنیا همان تصویری از آمریکا مشاهده می‌کند که ایران سال‌هاست در تلاش است آن را آشکار سازد و در واقع این تهمت‌ها به ایران، زیبنده آمریکا و دولت فاسد و قلدر آن است. 

وی افزود: با شکست‌های پی در پی و خردکننده‌ای که آمریکایی‌ها به ویژه در منطقه از ایران دریافت کرده‌اند طبیعی است که سیستم عصبی و انسجام فکری آنها به هم ریخته باشد.  

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه باید از ترامپ بابت برداشتن نقاب از چهره واقعی آمریکا تشکر کرد، اظهار داشت: سخنان رئیس‌جمهور آمریکا نباید بی‌جواب بماند و امیدواریم رئیس‌جمهور محترم در نطق خود پاسخ قاطع، انقلابی و روشنگر چنانکه در شأن ملت ایران است به وی بدهد. 

جعفری تأکید کرد: موضع‌گیری قاطع در مقابل ترامپ تازه آغاز راه است و آنچه اهمیت راهبردی دارد این است که آمریکا پاسخ‌‌های دردناک‌تر را در عمل و در رفتار و تصمیماتی که ایران ظرف ماه‌های آینده خواهد گرفت، مشاهده کند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه زمان آن رسیده است که محاسبات غلط آمریکا را تصحیح کنیم، تصریح کرد: اکنون که ماهیت آمریکا کاملا روشن شده، دولت باید از همه گزینه‌های خود برای دفاع از منافع ملت ایران استفاده کند. 

آمریکا ترامپ اینکه فرمانده سخنان تصحیح امریکا محاسبات رسیده رئیس‌جمهور جعفری تأکید آشکار مشاهده واقعی واکنش سردار بی‌جواب نباید بماند زیبنده