برگزیده ها
استاندار خراسان شمالی خواستار جذب اعتبارات بیشتر ملی از سوی مدیران شد

مازندمجلس: بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه جذب اعتبار ملی باید مورد توجه مدیران دستگاه های اجرایی باشد گفت: مدیران باید تلاش کنند تا سهم بیشتری از اعتبارات ملی به این استان در سال آینده اختصاص یابد.

مازندمجلس: به گزارش ایرنا، محمدرضا صالحی عصر چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید توجه داشته باشند در پیشنهادها برای بودجه سال 97، افزایش سهم اعتبارات ملی را مدنظر داشته باشند و تلاش کنند که اعتبارات ملی بیشتری در استان جذب شود.
وی با بیان اینکه دکتر روحانی نقشه راه دولت دوازدهم را برای تمام دستگاه های اجرایی ترسیم کرده است گفت: این نقشه راه در رسانه ها نیز اعلام شده است و هر دستگاه وظیفه دارد بر آن اساس برنامه ریزی داشته باشد.
صالحی تصریح کرد: درخواست ها و انتظارات از دستگاه های اجرایی نیز بر اساس این نقشه راه است.
وی اظهار کرد: اینکه این امر رسانه ای شده به این جهت است که رسانه ها اجرایی شدن این نقشه را از دستگاه ها مطالبه کنند و پاسخ درخواست کنند.
استاندار خراسان شمالی با اشاره به تدوین نقشه جامع سرمایه گذاری استان گفت: راه اندازی سامانه ارزیابی توسعه و رصد آمایش (ساترا) بسترساز تدوین این نقشه جامع است.
بر اساس این گزارش، در این نشست برای اجرای پروژه آبرسانی به شهر شیروان و اسفراین 25 میلیارد ریال اعتبار مصوب شد همچنین اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تامین اعتبار به میزان 32 میلیارد و 500 میلیون ریال برای سرعت بخشیدن به پروژه راهسازی جاده ارکان موافقت کردند.
در این نشست 13 میلیارد ریال برای کمک به تجهیز کلینیک ویژه بیماران خاص در بجنورد مصوب شد.
تخصیص 2 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح مایه کوبی دام سنگین علیه بیماری بروسلوز، تامین 2 میلیارد و 100 میلیارد ریال برای ایجاد سه پست قرنطینه دامپزشکی و تامین پنج میلیارد ریال برای اجرای طرح های مبارزه با بیماری تب برفکی از دیگر مصوبه های نشست شورای برنامه ریزی استان بود.
همچنین در این نشست تامین اعتبار به میزان 2 میلیارد ریال برای ایجاد پایگاه تغذیه سالم در 20 آموزشگاه استان مورد موافقت قرار گرفت.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی ???? @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

اقتصاد

جذب اعتبار

اعتبار ملي

خراسان شمالي

میلیارد استان اعتبار دستگاه خراسان تامین رسانه برنامه اجرایی شمالی اعتبارات شورای اجرای توسعه همچنین استاندار موافقت اخبار ایجاد بیماری میزان تدوین اظهار ایرنا صالحی گزارش مدیران درخواست اینکه باشند پروژه