برگزیده ها
دبیرخانه مجلس خبرگان درگذشت آیت‌الله راستی کاشانی را تسلیت گفت

مازندمجلس: دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی، ارتحال آیت‌الله راستی کاشانی را تسلیت گفت.

مازندمجلس: دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی، ارتحال آیت‌الله راستی کاشانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

(إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ)

ارتحال عالم فرزانه و مبارز انقلابی حضرت آیت الله حاج شیخ حسین راستی کاشانی، نماینده دوره اول و دوم مجلس خبرگان رهبری، موجب تأسف و تأثر گردید.

آن عالم جلیل القدر، عمر پربرکت خویش را صرف ترویج معارف علوم آل محمد(ص) و حضور در عرصه های مختلف خدمت به اسلام و نظام اسلامی نمود و اشتغال به درس و  علوم دینی، ایشان را از مبارزه بر ضد طاغوت بازنداشت. وی از نخستین روزهای نهضت، به جمع مبارزان پیوست و همواره با اطاعت و پیروی از امام راحل(ره) به افشاگری ماهیت شوم خاندان پهلوی و تلاش برای استقرار نظامی اسلامی با بهره گیری از معارف اهل بیت علیهم السلام پرداخت و پس از پیروزی انقلاب نیز از هیچ تلاشی جهت تثبیت پایه های حکومت اسلامی و حرکت در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری دریغ نورزید.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، ضمن تعزیت این ضایعه مؤلمه به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر«عجل الله تعالی فرجه الشریف» و محضر مبارک مقام معظم رهبری«مد ظله العالی»، مراجع معظم تقلید، علمای اعلام و طلاب حوزه های علمیه، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، علاقمندان و بیت مکرم آن مرحوم، از درگاه خداوند متعال برای ایشان ، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان محترم، صبر جمیل و اجر جزیل، مسئلت می نماید.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

رهبری خبرگان دبیرخانه اسلامی راستی کاشانی محترم معارف تسلیت آیت‌الله ارتحال تعالی