برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- جانشین رئیس پلیس کشور گفت :باید جلوی تقاضای مواد مخدر را بگیریم و آن را کاهش دهیم.

مازندمجلس:

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار اسکندر مومنی شب گذشته در بدو ورود به کرمان و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پلیس این استان گفت: تنها مبارزه با مواد مخدر كافی نيست، بلكه مقابله با اين موضوع، نيازمند همكاری همه جانبه است.

سردار مومنی،افزود: خوشبختانه با تلاش مضاعف پليس كرمان، اين استان با كاهش قابل توجه وقوع جرايم خشن و افزايش ۳۰ درصدی كشفيات مواد مخدر روبرو بوده و همين مسائل سبب بهبود شاخص های امنيتی استان كرمان نسبت به سال گذشته شده است.

وی در خصوص راهكارهای پليس در مقابله با پديده شوم مواد مخدر اظهار داشت: پليس در اين رابطه دو موضوع را پيگيری می كند که قدم اول پيشگيری است و اين مسئله نيازمند همكاری خانواده ها، نهادها و رسانه ها است تا تقاضا برای مواد مخدر كاهش پيدا كند.

سردار مومنی ادامه داد: موضوع ديگر، مبارزه با قاچاق مواد مخدر است كه پليس به صورت جدی آن را پيگيری می كند.

وی تصریح کرد: استان كرمان در مسير ترانزيت محموله های مواد مخدر قرار دارد و سعی بر اين است تا با اشرافيت كامل بر كوير و استفاده از فناوری های جديد، كنترل دقيقی در خصوص مبارزه با مواد مخدر صورت گيرد.

جانشين نیروی انتظامی گفت: بیش از ۷۰ درصد كشفيات مواد مخدر متعلق به شرق كشور است كه استان كرمان نقش عمده ای در اين آمار دارد.

 

استان كرمان موضوع سردار مبارزه مومنی كشفيات پيگيری مقابله گذشته نيازمند همكاری