برگزیده ها
قابلیت به روزرسانی گوشی‌های اندرویدی واقعی می‌شود

مازندمجلس: بسیاری از کاربران گوشی‌های اندرویدی می‌دانند که قابلیت به روزرسانی سیستم عامل مذکور در نسخه‌های مختلف آن تنها صوری است و کاربران عملا نمی‌توانند این به روزرسانی را انجام دهند.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از اندرویدهدلاینز، گوگل معمولا به روزرسانی واقعی و عملیاتی اندروید را برای تعداد محدودی از گوشی های مورد پشتیبانی خود ممکن می کند و کاربران نسخه های قدیمی تر اندروید معمولا هیچ گاه با فشردن دکمه "چک کردن برای به روزرسانی" قادر به چنین کاری نیستند و در نهایت یا در معرض خطرات امنیتی گسترده قرار می گیرند یا مجبور می شوند گوشی تازه ای با سیستم عامل به روزتر خریداری کنند.

گوگل با تغییر این رویه اعلام کرده در صورت تلاش برای به روزکردن اندروید سیستم عامل یادشده این اقدام را به عنوان رویه ای مورد علاقه کاربر ثبت می کند و به روزرسانی را ممکن می کند.

پس از آن در صورتی که فایل به روزرسان برای نسخه اندروید مورد استفاده کاربر موجود باشد فرایند به روزرسانی صورت می گیرد. البته ممکن است در وهله اول نسخه ای به روزرسان موجود نباشد، اما با فشردن این دکمه در روزها و هفته های بعد ممکن است فایل به روزرسان آماده شده و در دسترس کاربر قرار بگیرد.

برای فعال شدن این قابلیت باید آخرین نسخه از برنامه Google Play بر روی گوشی کاربر نصب شده باشد و از هیچ ابزار جانبی برای استفاده از خدمات مذکور استفاده نشود.

آ

روزرسانی اندروید کاربر روزرسان استفاده موجود فشردن واقعی معمولا قابلیت سیستم