برگزیده ها
مازندران وزیر بابلی می‌خواهد

اختصاصی مازندمجلس: در حالی که پیش بینی‌ می‌شد مازندران در کابینه دولت دوازدهم سهمی داشته باشد اما با حذف صالحی امیری تنها کرسی مازندران در هیئت دولت نیز از دست رفت.

اختصاصی مازندمجلس: اگرچه محسن نریمان می‌تواند گزینه شایسته‌ای برای استانداری مازندران باشد اما اگر مجمع نمایندگان، نخبگان مازندرانی در سطوح ملی فارغ از گرایشات سیاسی خود برای حضور ایشان در مقام وزارت نیرو گام بردارند مازندران می‌تواند به جایگاهی که شایسته آن است دست یابد.

با تشکیل کابینه و معرفی نشدن وزیر نیرو تنها شانس حضور مدیر مازندرانی در هیئت دولت تلاش برای کسب این کرسی برای مهندس نریمان می‌باشد.

صداهایی که با تشتت نیروهای سیاسی استان و ایجاد جنگ شهر ها به غلط طرح استاندار نشدن یک بابلی را مطرح می‌کنند باید بدانند از جایگاه بالاتر برای مازندران غافلند.

حذف ژنرال دولت روحانی (صالحی امیری) از دولت یازدهم برای خواندن مرثیه‌ای برای مازندران کافی است لذا نباید با نخبه کشی ضمن حذف مدیران شایسته مازندرانی از کابینه، زمینه حضور استاندار غیر بومی را ایجاد کنیم.

بی‌شک همه گزینه‌های مطرح استانداری مازندران توان مدیریت جایگاهی بیش از استانداری را دارند اینک مازندران یک صدا باید ابتدا حضور در کابینه و سپس استاندار بومی را فریاد کند و در این میان مهم نیست که هریک از فعالین سیاسی در کمپین کدام گزینه استانداری قرار دارند مهم این است همه باید برای ارتقا جایگاه مازندران در سطح ملی تلاش کنیم؛ در غیر این صورت باید منتظر روزهایی بود که برای شهرداری‌های ما نیز گزینه‌های غیربومی مطرح شود.

در نهایت اینکه از جناب رئیس جمهور که پیروی پیاپی در دو انتخابات ریاست جمهوری را مدیون مازندران است انتظار می‌رود شآن مازندران را حفظ کند.

مازندران وزیر بابلی می‌خواهد