برگزیده ها
گزینه‌های نهایی مجامع سیاسی مازندران برای تصدی پست استانداری/ سه روز سرنوشت ساز برای سه گزینه نهایی

اختصاصی مازند مجلس: تنها یک روز پس از اعلام نظر مجمع نمایندگان مازندران و انتخاب سه گزینه این مجمع برای منصب استانداری، اطرافیان هر سه گزینه نتیجه جلسه مجمع نمایندگان را از طرق مختلف به وزارت کشور رساندند.

اختصاصی مازند مجلس: گزینه‌های نهایی مجامع سیاسی مازندران برای تصدی پست استانداری/ سه روز سرنوشت ساز برای سه گزینه نهایی

مجمع نمایندگان مازندران: مهدی عبوری، سیدمناف هاشمی، محسن نریمان

شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران: علی کریمی مله، مهدی عبوری، جعفر رحمان زاده

مجمع توسعه و تعاون مازندران: علی کریمی مله، جعفر رحمان زاده

روسای ستادهای پنجگانه روحانی در مازندران: مهدی عبوری

روسای ستادهای ۲۲ گانه روحانی در شهرستان‌های مازندران: محسن نریمان، جعفر رحمان زاده، علی کریمی مله، یدالله طاهر نژاد.

نماینده ولی فقیه در مازندران: مهدی عبوری

گزینه‌های غیربومی: هوشنگ بازوند، سید طاهر طاهری

تنها یک روز پس از اعلام نظر مجمع نمایندگان مازندران و انتخاب سه گزینه این مجمع برای منصب استانداری، اطرافیان هر سه گزینه نتیجه جلسه مجمع نمایندگان را از طرق مختلف به وزارت کشور رساندند.

براساس آخرین اخبار دریافتی از اطرافیان گزینه‌های مطرح استانداری، با کمرنگ شدن شانس برخی از گزینه‌ها تاکنون به نظر می‌رسد انصراف دو منتخب شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان مازندران از ادامه مسیر انتخاب استاندار قطعی شده است.

ازسویی یاران رئیس ستاد روحانی در مازندران انتظار آرای بیشتری برای وی در جلسه مجمع نمایندگان مازندران داشتند با این همه اما محسن نریمان را همچنان باید در کورس رقابت برای رسیدن به منصب استانداری مازندران دانست.

مهدی عبوری به عنوان جوان‌ترین گزینه استانداری مازندران بیشترین حمایت را از سوی مجامع فوق الذکر را دارد او البته در کنار این مجامع سیاسی ارتباط خاص خود به رئیس مجلس شورای اسلامی و قائم مقام وزیر کشور را نیز به سبد لابی سیاسی خود افزوده است.

سید مناف هاشمی شاید بی سر و صدا‌ترین گزینه استانداری در محافل سیاسی و رسانه‌‌ای بوده است او که تجربه مدیرتی در سطح کلان را نیز در کارنامه خود دارد که سرپرستی وزارت ورزش و جوانان شاید بالاترین سطح آن باشد اما جز حمایت ثانویه مجمع نمایندگان مازندران از حمایت سایر مجامع سیاسی استان برخوردار نیست.

بسته شدن پرونده گزینه‌های غیر بومی

با مطرح شدن نام‌های مدیران ملی از یک سو و انتخاب گزینه‌های نهایی مجامع سیاسی از سوی دیگر و همچنین موضع‌گیری نخبگان سیاسی استان نسبت به طرح گزینه‌های غیربومی برای استانداری مازندران در نهایت موضوع انتخاب استاندار غیر بومی منتفی شده است.

سه روز سرنوشت ساز برای سه گزینه نهایی

براساس آخرین اخبار دریافتی در چهارشنبه همین هفته (۵ مهر) هیئت دولت برای استانداری مازندران دست به انتخاب خواهد زد.

تا آن روز سه گزینه پیشتاز استانداری مازندران (مهدی عبوری، سید مناف هاشمی، محسن نریمان) روزهای سرنوشت سازی را سپری خواهند کرد.