برگزیده ها
ارزیابی عملکرد مدیران دولتی مازندران با رویکرد اشتغال

مازندمجلس: ساری-ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مازندران گفت که عملکرد مدیران دستگاههای اجرایی در سال اقتصادی مقاومتی، اشتغال و تولید بر اساس کارکردشان در ایجاد اشتغال ارزیابی می شود.

مازندمجلس: به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسن خیریانپور عصر روز شنبه در نشست شورای اشتغال مازندران در ساری افزود : با این رویکرد مدیران دستگاه های اجرایی استان موظفند تا تمام فعالیت های سازمانی خود را با اولویت ایجاد اشتغال برای بیکاران سوق دهند.
وی هشدار داد : با مدیران کم کار در ایجاد اشتغال نیز طبق منشور 2 جانبه برخورد می شود و در ارزیابی عملکردی آنها نیز لحاظ خواهد شد .
** تحقق 22 درصدی تعهد اشتغال سال 96 مازندران
جانشین استاندار در شورای اشتغال مازندران همچنین گفت که 22 درصد از تعهد اشتغال استان برای سال 96 در نیمه نخست سال جاری محقق شده است.
خیربانپور آمار تعهد اشتغال استان را برای سال جاری حدود 44 هزار نفر اعلام کرد و افزود که تاکنون 9 هزار و 425 از این تعهد از سوی دستگاهها و مدیران دستگاههای دولتی تحقق یافته است.
وی از اداره کل صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی مازندران به عنوان 2 دستگاه موفق در اجرای طرح اشتغال در استان در نیمه سال نخست سال جاری نام برد.
خیربانپور میزان اعتبار پیش بینی شده برای اشتغالزایی در استان را برای سال جاری حدود 15 هزار میلیارد ریال بیان کرد.
در این نشست با پیشنهاد اتاق معدن مازندران ، مشوق های مالیاتی و تامین اجتماعی برای واحدهای فعال برتر در حوزه اشتغال به تصویب رسید که پس از تائید نهایی به دستگاههای مسوول ابلاع می شود.
طبق آخرین آمار نرخ بیکاری بهاره در مازندران 9.8 درصد از سوی مرکز آمار ایران اعلام شده که در مقایسه با بهار سال قبل حدود 3 درصد نرخ بیکاری استان کاهش داشته است.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654

اقتصاد

اشتغالزائي

ارزيابي مديران

مازندران

اشتغال مازندران استان مدیران خیربانپور ایجاد اعلام بیکاری فلاحتی دستگاههای افزود رویکرد دولتی خبرنگار شورای ارزیابی دستگاه