برگزیده ها

مازندمجلس: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی می گویند حجاب در ایران مانند لبنان و ترکیه اختیاری شود و هر فرد هر طور خواست حجاب داشته باشد. این افراد نسبت به اصل دینداری بی تفاوت هستند.

مازندمجلس: سید احمد خاتمی یکشنبه شب در مراسم سوگواری شب سوم محرم در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر امام رضا(ع) افزود: در عرصه دفاع از دین سه مساله بی‎ تفاوتی نسبت به دین، دینداری عافیت طلبانه و دینداری صادقانه وجود دارد.
به گزارش نامه نیوز وی ادامه داد: امام حسین(ع) در کربلا در برابر دینداری عافیت طلبانه ایستادگی کرد و آن حضرت دائما به دشمنان تذکر می دادند که عافیت طلب شده اند.
امام جمعه موقت تهران گفت: حضرت سیدالشهدا(ع) با قیام عاشورا دفاع واقعی و خالصانه ای از دین برای بشریت به نمایش گذاشتند تا عبرتی برای همگان باشد و بعد از آن حضرت نیز امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) با تشریح واقعه کربلا گفتمان عاشورایی را زنده نگهداشتند.
وی افزود: افراد دیندار در برابر هجمه ‎های دشمن ساکت نمی نشینند و اگر ما بخواهیم به دشمنان خود یعنی آمریکا پاسخی کوبنده دهیم باید سبک و سیاق حضرت سیدالشهدا(ع) را در پیش گرفته و در چارچوب شعار 'هیهات من الذله' حرکت کنیم.
خاتمی گفت: امام حسین (ع) باگذشت ترین انسانهای روزگار بود و هیچکس با آن حضرت از این نظر برابری نمی کرد. فشرده همه ارزشها در گذشت است و شهدای دفاع مقدس و امروز شهدای مدافع حرم از بهترین داشته خود یعنی از جان گذشتند و آنان کسانی هستند که درس عاشورا را به خوبی آموختند. 
دینداری خاتمی عافیت سیدالشهدا شهدای عاشورا دشمنان کربلا افزود طلبانه برابر