برگزیده ها
مذاکره با 5 شرکت بین المللی برای سرمایه گذاری در پارک علم و فناوری ICT

مازندمجلس: معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از مذاکره با 50 شرکت و بانک در ایران و شرکت های تراز اول در دنیا برای استقرار در پارک علم و فناوری ICT، خبر داد و گفت : برای سرمایه گذاری در این پارک با 5 شرکت بین المللی در حال مذاکره هستیم.

مازندمجلس

به گزارش خبرگزاری فارس، دوایی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از پارک علم و فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات بازدید کردند. 

دوایی با ارایه توضیحاتی درباره اهداف و کارکرد های این پارک علم و فناوری و اشاره به اینکه در این پارک خدمات مبتنی بر پشتیبانی فناورانه است، گفت : این پارک در حوزه های حمل و نقل هوشمند و در بخش الکترونیک، فعالیت می کند.
دوایی تصریح کرد : برای حضور شرکت های حمل نقل بین المللی با این شرکت ها در حال مذاکره هستیم.
وی از راه اندازی خوشه های مدل اقتصادی و خوشه های فناوری کارکردی مدیریتی در این پارک خبر داد و افزود : در زمینه ساخت این پارک تجربیاتی در کشور وجود دارد اما در تراز جهانی نیاز به تجربیات بیشتری داریم.
دوایی با اشاره به قرار گرفتن پارک علم و فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات در کنار پارک سلامت از امکان همکاری این دو پارک در حوزه اینترنت اشیا خبر داد.
وی  از مذاکره با 50 شرکت و بانک در ایران و شرکت های تراز اول در دنیا برای استقرار در پارک  خبر داد و گفت : برای سرمایه گذاری در این پارک با 5 شرکت بین المللی در حال مذاکره هستیم.
معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد : برنامه کلیدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دوره، توسعه کسب و کار ها است و ما به طور جدی به دنبال تقویت آن هستیم.
وی به تدوین و ابلاغ آیین نامه پیوست فناوری برای انجام مناقصات اشاره کرد و گفت : این پیوست با هدف حمایت از کالای با کیفیت ایرانی و توسعه فناوری در کشور تدوین و ابلاغ شده است.

آ

فناوری ارتباطات اطلاعات دوایی معاون وزارت هستیم مذاکره المللی تدوین توسعه پیوست ابلاغ نوآوری سرمایه گذاری اشاره