برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- شهردار منطقه 2 تهران با اشاره به بهبود کیفیت محصولات از زمان برپایی اولین نمایشگاه زنان و تولید ملی تاکنون گفت: در دوره‌های اول نوپا بودن مراکز کاملا مشخص بود ولی به تدریج مدل‌ها خیلی بهتر شده و کیفیت کالاهای تولید شده در مراکز کوثر نسبت به دوره اول بسیار حرفه ای شده‌اند.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،عزیزاله نظری با بیان اینکه قیمت‌های اجناس ارائه شده در نمایشگاه در مقایسه با بازارهای هم‌تراز بسیار مناسب است، تصریح کرد: نمایشگاه و محصولات ارائه شده در آن تفاوتی با برندهای خارجی ندارد. همین عرضه‌ی محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌تواند در جذب نگاه مثبت شهروندان به تولید داخلی موثر باشد.

وی ضمن اشاره به اینکه بسیاری از برندها ابتکارات زیبایی را در تولید محصول داشته اند، اذعان داشت: تغییرات خوبی نسبت به دوره های پیشین احساس می‌شود که در این روند باید ارائه مد ایرانی- اسلامی مد نظر تولیدکنندگان باشد.

شهردار منطقه 2 تهران با تاکید بر اینکه ستاد توانمندسازی شهرداری تهران با حمایت از زنان سرپرست خانوار زمینه به وجود آمدن آسیب‌ها را از بین می‌برد ادامه داد: همان طور که با ورود به حوزه زنان توانستیم مشکل بیکاری این افراد را از بین ببریم، باید در خصوص مردان نیز به همین صورت عمل کنیم چرا که اگر بتوانیم مشکل اشتغال و معیشت را حل کنیم کار بزرگی کرده ایم.

وی تصریح کرد: نمایشگاه زنان و تولید ملی نمونه یک فعالیت بسیار وسیع در شهر تهران است و حمایت از تولید ملی را در عمل اثبات کرده است.

نظری با بیان اینکه روند تغییر دیدگاه مردم به اجناس داخلی باید از طرف سایر ارگان های ذی ربط حمایت شود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه یک نمونه موفق است که می تواند در شهرهای دیگر بسط داده شود.

وی در پایان با تاکید بر لزوم گسترش طرح‌های حمایتی برای فرهنگ‌سازی در استفاده از کالای تولید داخل، افزود: کالاهای ملی باید حمایت شوند تا روز به روز بر کیفیت آنها افزوده شود و مردم ترغیب شوند تا کالاهای داخلی را به خارجی ترجیح دهند.

 

تولید اینکه نمایشگاه تهران حمایت داخلی ارائه کیفیت خارجی محصولات گسترش تاکید کالاهای نمونه منطقه تصریح مناسب حمایتی فرهنگ‌سازی کالای اجناس شهردار بسیار طرح‌های استفاده