برگزیده ها

مازندمجلس: فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با بیان اینکه امروز در حوزه موشکی در کشور کاملا خودکفا هستیم، گفت: توسعه موشکی بعد از انتقادات نامشروع مقامات آمریکایی چند برابر شده و سرعت گرفته است.

مازندمجلس: این مطلب را سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده هنگام حضور در شرکت فرودگاه ها و ناوبری کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: این طرح های جدید موشکی کپی نیستند بلکه بومی و داخلی می باشند
وی توضیح داد: مواد و قطعات موشک های ما از خارج نمی آید و داخلی هستند و هر طرحی را که نیروهای ما اراده کنند در حوزه ساخت و تولید موشک های مختلف انجام می دهند. 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت در حوزه پدافندی نیز خودکفا شده ایم و رادارها و سامانه های زمین به هوای ما کاملا بومی است. 
سردار حاجی زاده با بیان اینکه امروزه هواپیماهای بدون سرنشین ما در طراز جهانی قرار دارد، افزود: در بمب های هوشند و در فناوری های نیروهای دریایی و زمینی نیز پیشرفت های خوبی حاصل شده است. 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به اینکه فناوری ها در حوزه های نظامی در برخی بخشها، صدها و در برخی موارد هزاران برابر نسبت به بخشهای غیر نظامی پیچیدگی بیشتری دارد، تصریح کرد: خوشبختانه ما به این توانمندی ها رسیده ایم. 
وی با تاکید بر اینکه معمولا فناوری های نو و جدید ابتدا در بخشهای نظامی بوجود می آمد و سرریز آن به بخشهای غیر نظامی سرایت می کند، افزود: ما بارها اعلام کرده ایم که در جاهایی که دولت و وزارت خانه ها مشکل دارند آماده همکاری و مساعدت هستیم. 
سردار حاجی زاده با اشاره به تجربیات خوب سپاه در عرصه سازندگی، مهندسی، سدسازی و تونل سازی گفت: در سایر حوزه ها ما را امتحان کنند ما آماده هستیم از این بخشها نیز عبور کنیم. 
وی افزود: ما نه تنها نباید تهدید شویم بلکه فکر اینکه طرح و برنامه ای علیه ما در مخیله دشمن نیز بگنجد، نباید باشد و ما با توسعه این فعالیت ها باید کشور را بیمه کنیم تا امنیت مردم تضمین شود.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به سخنان اخیر مقامات آمریکایی درباره فعالیت های موشکی کشورمان گفت: آنها غلط کردند و بدانند که توسعه موشکی بعد از انتقادات نامشروع آنها چند برابر شده و سرعت گرفته است.
سردار حاجی زاده ادامه داد: اگر الان اتفاقی بیفتد یا تهدید بشویم یا طرح حمله آنها در دستور قرار گیرد، اگر نتوانیم جواب دشمن را بدهیم خجل می شویم پس باید کار و پیشرفت کنیم و این کار را می کنیم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما هر روز انتقام خون این شهید مظلوم را از داعش می گیریم.
وی تصریح کرد: همین دیروز دهها داعشی در سوریه به هلاکت رسیدند و این روند هر روز ادامه دارد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: آنچه امروز برای کشور خطر است تفرقه، بیکاری، از فرصت جوان بودن کشور استفاده نکردن، تحت تاثیر عملیات روانی دشمن قرار گرفتن ، استفاده نکردن از نیروهای ارزشی و عدم اجرای اقتصاد مقاومتی است.
سردار حاجی زاده در ادامه سخنانش به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: اینها همه خطرات داخلی است.
وی با بیان اینکه امنیت و ثبات کشور ناشی از مردم، ولایت فقیه و نیروهای مسلح است گفت: دشمنان ما برای آسیب رساندن به این دژ دنبال ضربه به این ارکان هستند و به همین خاطر اقتصاد ما را هدف قرار داده اند ، جنگ رسانه ای، فرهنگی و سیاسی ایجاد کرده اند و می خواهند مردم و مسئولان را مرعوب کنند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: تحریم، فشار و تضعیف نیروهای مسلح و مخالفت با توسعه موشکی و رزمایشها نیز در همین جهت انجام می شود.
وی گفت: اگر مراقبت کنیم می بینیم وضعیت امروز ما هزاران بار بهتر از شرایط جنگ هشت ساله است و توان دشمن هزاران بار از آن موقع ضعیف تر شده است اما این دشمن است که سوار بر رسانه و فضای مجازی طور دیگری القا می کند که ما نباید فریب بخوریم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: ما در نیروهای مسلح به واسطه دسترسی فراوان به اطلاعات وضعیت را می بینیم که خیلی از نیروهای نظامی ارتش آمریکا بدبخت و ترسو هستند و هرچند ابزار دارند اما عزم و اراده و انگیزه ندارند.
سردار حاجی زاده افزود: ما نباید اهداف را و جای دوست و دشمن را اشتباه بگیریم، در بحث موشکی همه مسئولان ما از دولت،مجلس و سایر قوا بر تقویت آن تاکید دارند و کسی نیست که دنبال تضعیف باشد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه موشک جزو ابزار قدرت کل 80 میلیون نفر مردم ایران است تاکید کرد: این قدرت برای یک گروه و قشر خاصی نیست بلکه برای همه کشور است و کسی درباره آن اختلاف نظری ندارد.
هوافضای نیروی نیروهای موشکی فرمانده اینکه نظامی افزود سردار نباید ادامه هزاران بخشهای توسعه دارند اشاره تاکید فناوری داخلی استفاده نکردن امروز سخنانش پدافندی دیگری اقتصاد دنبال بینیم وضعیت تضعیف مسئولان درباره رسانه ابزار امنیت تصریح اراده  فرمانده برابر بخشها  سردار آماده هستیم فعالیت پیشرفت خودکفا تهدید مناسبت کاملا