برگزیده ها

مازندمجلس: نیروهای اقلیم کردستان عراق برای بالا بردن نسبت مشارکت در همه پرسی جدایی این اقلیم آوارگان عراقی زخم خورده از داعش را تهدید به گرسنگی وبیرون راندن از اردوگاه ها در صورت عدم مشارکت درآن کردند.

مازندمجلس: فعالان ایزدی عراقی اعلام کردند که آوارگان عراقی که گروه تروریستی داعش چند سال قبل آنها را از خانه و کاشانه شان بیرون کرده بود این بار با تهدیدات نیروهای اقلیم کردستان عراق روبه رو شدند آنها یا باید در همه پرسی این اقلیم با رای آری شرکت می کردند و یا گرسنگی می کشیده و از اردوگاه های محل اسکانشان بیرون می شدند.
منابع عراقی در اردوگاه های آوارگان در دهوک و زاخو تاکید کردند که نیروهای امنیتی اقلیم کردستان خانواده های آواره را در اردوگاه های خانک و جم مشکو تهدید کردند که اگر در همه پرسی شرکت نکنند آنها را بیرون کرده و از غذا محروم میشوند.
یکی از آوارگان ایزدی از اردوگاه جم مشکو در دهوک گفت که صبح امروز از سوی نیروهای اقلیم تهدید شده اند که اگر با رای آری در همه پرسی شرکت نکنند چادر آنها مصادره می شود.یکی از این آوارگان قصد ترک اردوگاه به سمت سنونی را داشته اما نیروهای اقلیم مدارک شناسایی وی را مصادره کردند.
علی البیاتی رئیس نهاد «نجات ترکمان ها» در عراق گفت که خانواده های ترکمان از سوی نیروهای احزاب کرد تهدید شده اند.
اقلیم اردوگاه آوارگان نیروهای عراقی تهدید کردستان بیرون ترکمان مصادره خانواده ایزدی نکنند