برگزیده ها

مازندمجلس: رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از محصولات تولیدی شرکت های ایرانی با استفاده از فناوری هسته ای را به خارج از کشور صادر می کنیم.

مازندمجلس: علاالدین بروجردی  به بازدید روز گذشته – دوشنبه – اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تاسیسات هسته ای کرج اشاره کرد و افزود: در این بازدید چهار ساعته‌ در جریان آخرین تحولات صلح‌آمیز هسته‌ای در این مرکز قرار گرفتیم.
وی تصریح کرد: در جریان این بازدید از نزدیک با اقدامات هسته ای در بخش های مختلف کشاورزی، پزشکی و آبزیان آشنا شدیم که کارهای علمی بسیار ارزشمندی انجام شده است.
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: در بسیاری از این حوزه ها جمهوری اسلامی ایران جزو چند کشور نخست جهان در استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای درعرصه علم و فناوری است.
بروجردی تاکید کرد: در حال حاضر بسیاری از محصولات تولیدی توسط شرکت های ایرانی به واسطه فناوری هسته ای را به خارج از کشور صادر می کنیم.
وی ادامه داد: این بازدید یک بار دیگر نشان داد که استفاده از دانش هسته ای دارای ابعاد بسیار گسترده ای بوده که در زمینه پزشکی، کشاورزی و صنایع، نفت، پتروشیمی نقش بسیار مهمی ایفا می کند.
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت گسترش دانش و فناوری هسته‌ای به عنوان یک نیاز جدی ملی تاکید و خاطرنشان کرد: بر همین اساس باید از فعالیت های شبانه روزی رییس سازمان انرژی اتمی، معاونان وی و دانشمندان جوان هسته ای تشکر و قدردانی کنیم.
گفتنی است، رییس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روز گذشته از مرکز تحقیقات سلامت و کشاورزی البرز بازدید کردند.
بازدید کمیسیون امنیت اسلامی فناوری خارجی سیاست هسته‌ای شورای کشاورزی بسیار بروجردی بسیاری خاطرنشان استفاده تاکید انرژی تاسیسات گذشته اعضای محصولات جریان پزشکی