برگزیده ها

مازندمجلس: شرکت توییتر صاحب شبکه اجتماعی توییتر در باره پیام تحریک آمیز دونالد ترامپ علیه کره شمالی اعلام کرد : توییت تهدید آمیز علیه کره شمالی از حساب شخصی توییتر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را به دلیل 'ارزش خبری' پاک نمی کنیم.

مازندمجلس:
 تارنمای خبری هیل (TheHill) با انتشار این خبر گزارش داد : توییتر این مطلب را از طریق حساب 'Policy account' اعلام کرد. بنابر این گزارش توییتر اعلام کرد که پس از بررسی توییت رئیس جمهوری آمریکا درمورد تهدید کره شمالی، آن را نقض قوانین این شرکت ندانسته و با بررسی که صورت گرفته این مطلب دارای ارزش خبری است.
توییتر در این باره نوشت: ما تمامی حساب های توییتر را با یک قانون می نگریم و دراین زمینه شماری از فاکتورها را چنانچه حساب توییتی خواسته باشد قوانین این شرکت را نقض کند مد نظر قرار می گیرد.
تارنمای خبری هیل در باره این خبر نوشت: تهدید به خشونت تخطی از خط مشی توییتر بوده و منجر به حذف توییت می شود.
تارنمای خبری هیل افزود: بیانیه شرکت توییتر در پی پیام تهدید رئیس جمهوری آمریکا به موجودیت کره شمالی صورت می گیرد که لایه جدیدی از بیم بر تنش های فزاینده ای که می تواند منجر به درگیری بین دو کشور شود، افزوده است.
هیل درادامه به توئیت دونالد ترامپ در واکنش به سخنرانی وزیرخارجه کره شمالی در سازمان ملل اشاره کرد که ترامپ در آن نوشته بود: هم اکنون سخنان وزیرخارجه کره شمالی در سازمان ملل را شنیدم، اگر وی نظرات مرد موشکی را منعکس کند، آنها خیلی دوام نخواهند آورد.
تارنمای خبری هیل افزود: دونالد ترامپ اغلب از شبکه های اجتماعی به عنوان شبکه ای برای حمله به افرادی که با وی مخالفت می ورزند، اعلام دستور کار، دادن بیانیه و جلب توجه به یک موضوع خاص استفاده می کند.
به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درنخستین نطق خود در سمت ریاست جمهوری آمریکا که 19 سپتامبر برابر با 28 شهریور در مجمع عمومی سازمان ملل ایراد کرد، ضمن توصیف رهبر کره شمالی به 'مرد موشکی' تهدید کرد در صورت ادامه فعالیت های هسته ای این کشور ، کره شمالی را نابود می کند.
درهمین حال 'ری یونگ هو' وزیر امور خارجه کره شمالی روز گذشته (دوشنبه) به خبرنگاران در نیویورک گفت که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا علیه پیونگ یانگ اعلام جنگ کرده است.
'ری یونگ هو' اعلام کرد که کره شمالی حق اقدام هایی متقابل از جمله سرنگونی بمب افکن های راهبردی آمریکا را حتی اگر در حریم هوایی کره شمالی نباشند، برای خود محفوظ نگه می دارد.
وی افزود: همه دنیا باید به روشنی به یاد آورند که آمریکا بود که نخست علیه کشور ما اعلام جنگ کرد.با بالاگرفتن جنگ لفظی میان رهبران آمریکا و کره شمالی و تشدید تنش ها میان دو کشور، پیونگ یانگ تصاویری از حمله فرضی به یک فروند بمب افکن راهبردی واشنگتن را منتشر کرد.
خبرگزاری کره شمالی نیز در بیانیه ای گزارش داد که به دلیل لفاظی های جنگ طلبانه ترامپ، به وی درسی داده خواهد شد که با پایانی غم انگیز برای واشنگتن همراه باشد.
شمالی آمریکا ترامپ توییتر اعلام جمهوری گزارش دونالد تهدید بیانیه تارنمای افزود پیونگ واشنگتن راهبردی موشکی قوانین بررسی توییت وزیرخارجه