برگزیده ها
تفویض اختیار تخصصی سازمانی به ادارات رامسر، نوشهر و چالوس

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران و سیاست های تمرکز زدایی دولت، اختیارات ادارت صمت شهرستان‌های رامسر، نوشهر و چالوس بیشتر شد.

مازندمجلس: محمد محمدپور عمران در گفت‌وگوییخاطرنشان کرد: در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران و سیاست های تمرکز زدایی دولت، اختیارات ادارت صمت شهرستان‌های رامسر، نوشهر و چالوس بیشتر شد.

وی با اعلام این مطلب افزود: با توجه به بعد مسافت ادارات غرب استان با مرکز و لزوم رسیدگی سریع‌تر به موضوعات مورد مطالبه ارباب رجوع، برخی از امور تخصصی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به ادارت یاد شده تفویض شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه کلیه فرآیندهای مربوط به امور صنایع، امور بازرگانی و توسعه تجارت، فرآیندهای مربوط به معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری و فرآیندهای مربوط به مدیریت نظارت و بازرسی به این ادارات تفویض شده است؛ اظهار کرد: شهروندان این شهرستان‌ها می‌توانند با مراجعه به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خود، پیگیر امورات اشاره شده باشند.

شایان ذکر است پیش از این ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های آمل، بابل، بهشهر و تنکابن نیز در همین راستا دارای اختیارات ویژه شده بودند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران