برگزیده ها

مازندمجلس: والدین اوتو وارمبیر دانشجوی آمریکایی که سابقا در کره شمالی محبوس بود و پس از آزادی از زندان این کشور جان باخت گفتتند، پسرشان هنگامی که پس از آزادی به آمریکا منتقل شد،‌ شدیدا شکنجه شده بود.

مازندمجلس:  دیلی میل گزارش داد: والدین اوتو وارمبیر اظهار کردند، این دانشجوی آمریکایی که در زمان جان باختن 22 سال داشت، زمانی که از زندان کره شمالی آزاد شده و به آمریکا منتقل شد، کور و کر شده بود و دندانهایش را خرد کرده بودند.

فرد و سیندی وارمبیر، والدین این دانشجو گفتند پسرشان در بدو ورود به آمریکا شدیدا روی تختی که با آن آورده شده بود، تکان می خورد و فریاد می زد.
آنها اظهار داشتند، جراحتهای وی خیلی بدتر از چیزی که تصور می شد بوده و تب بسیار شدیدی داشته و به آنها گفته شده بود که دچار آسیب مغزی شده است.
این در حالی است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نیز امروز (سه شنبه) در توئیتی، کره شمالی را متهم کرد به این که وارمبیر را "مافوق تصور شکنجه کرده است".
وارمبیر در ماه ژوئن چند روز بعد از آن که در یک حالت کمای اسرارآمیز از زندان کره شمالی آزاد و به آمریکا منتقل شد، جان باخت. او بیش از یک سال در کره شمالی زندانی بود.
شمالی وارمبیر آمریکا اظهار زندان منتقل گزارش زندانی شدیدا شکنجه آمریکایی والدین