برگزیده ها
توافق برای جلوگیری از بلوکه کردن بخشی از تسهیلات بانکی تولیدکنندگان

مازندمجلس: تهران- ایرنا- رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست مشترک با وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در این جلسه توافق شد بانک ها از بلوکه کردن تسهیلات بخش تولید خودداری کند.

مازندمجلس: به گزارش ایرنا، حمیدرضا فولادگر در خصوص نشست امروز - سه شنبه- کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی گفت: در ادامه نشست روز گذشته کمیسیون ویژه در جلسه امروز نیز با حضور مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و معاونان این وزارتخانه، مسائل کارگری مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه مقرر شد تعهدات خریداران شرکت هپکو نسبت به کارگران نهایتا در کوتاه ترین زمان رفع شود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دلیل اشتراک حوزه کاری کمیسیون ویژه و وزارت اقتصاد مقرر شد تعاملات سازنده بیشتری انجام شود و در این راستا تأکید شد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی مدنظر باشد.
فولادگر افزود: مباحث بانکی، مالیات بر ارزش افزوده، انتشار اوراق ارزی، فاینانس و استفاده از ظرفیت های برنامه ششم توسعه برای خدمت بیشتر به تولید از محورهای دیگر جلسه کمیسیون ویژه بود.
وی ادامه داد: بلوکه کردن بخشی از تسهیلات باعث بالا رفتن نرخ تسهیلات تولید می شود در این راستا توافق شد بانک ها از بلوکه کردن تسهیلات بخش تولید خودداری کند همچنین نحوه استهلاک اقساط تسهیلات تولیدکنندگان ساماندهی شود.
به گزارش خانه ملت، رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی افزود: ارتقاء رتبه کسب و کار، رفع موانع اشتغال زایی و حمایت از تولید از محورهای دیگر مورد بررسی در نشست امروز کمیسیون ویژه بود.
سیام**3070**1449**تنظیم کننده: داود نخ کوب نیاسر**انتشار دهنده: امیر کاردان راد

سياسي

كميسيون ويژه حمايت از توليد

مجلس شوراي اسلامي

تسهيلات بانكي

کمیسیون تولید حمایت تسهیلات اجرای اقتصاد مجلس قانون افزود ادامه اساسی نظارت بلوکه امروز راستا انتشار توافق محورهای اسلامی شورای فولادگر گزارش تولیدکنندگان بانکی بررسی