برگزیده ها
افتتاح پنج شعبه جدید دادیاری و بازپرسی در دادسرای عمومی و انقلاب ایلام

مازندمجلس: دادستان عمومی و انقلاب ایلام از افتتاح سه شعبه دادیاری و دو شعبه بازپرسی در دادسرای ایلام خبر داد.

مازندمجلس: دادستان عمومی و انقلاب ایلام از افتتاح سه شعبه دادیاری و دو شعبه بازپرسی در دادسرای ایلام خبر داد.

به گزارش ایلنا، حشمت‌الله شریفی گفت: در استان ایلام رجوع مردم به محاکم و دادسراها و سیستم قضایی برای رفع مشکلاتشان چشمگیر است با این حال در نظرسنجی‌هایی که انجام گرفته، دستگاه قضایی استان رتبه خوبی به دست آورده اما بر اساس تکلیفی که بر عهده ما نهاده شده است باید به مشکلات مردم بیشتر رسیدگی کنیم و تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات مردم به کار بگیریم.

دادستان عمومی و انقلاب ایلام در ادامه گفت: بحث اطاله دادرسی یکی از مشکلات دستگاه قضایی است که باعث می‌شود اعتماد مردم به دستگاه قضایی کم شود لذا مهمترین امری که باید به آن توجه داشت بحث جذب به تعداد کافی قضات و کارکنان آموزش دیده در دستگاه قضایی است و البته در اولویت های بعدی امکانات و تجهیزات اداری مورد نیاز است که باید نسبت به آن اهتمام جدی صورت گیرد.

شریفی افزود:تلاش و کوشش مضاعف در رفع اطاله دادرسی  رضایت مردم ودر نهایت رضایت حق تعالی رابه دنبال خواهد داشت و امیدواریم  با شروع کار شعب جدید و زحمات همکاران قضایی و اداری وقتهای رسیدگی کمتر شده و اعتماد مردم بیش از پیش جلب شود وسرعت عمل در رسیدگی نیز بالا برود.

قضایی ایلام دستگاه دادستان استان رسیدگی مشکلات انقلاب عمومی رضایت اداری اعتماد اطاله شریفی دادیاری بازپرسی دادسرای افتتاح